تولید کنندگان گندله آهن اسفنجی

گندله آهن اسفنجی پس از استخراج ، ابتدا باید سنگ آهن به صورت کنسانتره آهن و سپس به صورت گلوله در آمده ، که با استفاده از روشهای کاهش مستقیم یا کوره های بلند ، فولاد ساخته می شوند. گلوله ها در واقع گلوله های كوچكی هستند كه به صورت خام یا پخته شده به ریخته گری منتقل می شوند و دارای درجه خلوص مختلفی هستند. فروش عمده گلوله های سنگ آهن تامین کنندگان این محصول را در بازار جای داده و می تواند برخی از نیازهای کارخانه های تولید فولاد و کارخانه های تولید فولاد را برآورده کند.

تولید کنندگان گندله آهن اسفنجی

گندله آهن اسفنجی چگونه تولید میشود ؟

گندله آهن اسفنجی چگونه تولید میشود ؟ در طی فرآیند گندله سازی که در گیاه گندله سنگ آهن انجام می شود ، ذرات سنگ آهن و ذراتی که قبلا غلیظ شده اند به توده های سخت و بسیار متراکم تبدیل می شوند. گلوله ها در واقع ماده اولیه مورد نیاز برای تولید آهن خوک در کوره های بلند با کاهش مستقیم هستند. تبدیل سنگ آهن به گلوله نیز روند حمل و نقل را تسهیل می کند.

یکی از کاربردهای گندله های سنگ آهن ، تنوع بخشیدن به محصولات مختلف آهن و فولاد و آلیاژهای آن است ، زیرا در فرآیند تولید گندله می توان ترکیبات مختلفی مانند هیدروکسید کلسیم اضافه کرد و بنابراین خواص مختلفی از گلدان ها ایجاد می کند که می توانند نوع محصول نهایی و ویژگی های تولید آن بسیار تأثیرگذار است. تخلخل دانه و اندازه کوچک این محصول که منطقه تماس بیشتری را برای آن ایجاد می کند ، روند ذوب شدن در کوره را تسریع کرده و انرژی کمتری مصرف می کند.

خرید ارزان گندله آهن اسفنجی

خرید ارزان گندله آهن اسفنجی فروش و تولید این کالا در ایران توسط مرکز پخش و عرضه آن انجام می‌ شود که خریداران می‌ توانند انواع این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند. برای خرید گندله آهن به صورت عمده در بازار از طریق مراکز پخش و فروش مستقیم آن اقدام نمایید. خریداران این محصول به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت ارزان هستند می توانند با این مراکز در ارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید این محصولات نمایند.

با توجه به تنوع بالا و تولید انبوه کالا و کیفیت درجه یک گندله آهن شاهد تمایل مشتریان از کشور های همسایه ایران به خرید این محصول هستیم و از همین جهت صادرات این کالا در حد بالایی انجام می شود. با توجه به تغییراتی که در قیمت خرید و فروش مواد اولیه این محصول به وجود آمده است، قیمت خرید و فروش این کالا نیز با افزایش قابل توجهی نسبت به سال های اخیر داشته است. قیمت خرید و فروش این کالا در نمایندگی های اینترنتی به تمام نقاط کشور ثابت بوده و خرید کلی و جزئی آن با قیمت های درب کارخانه ای انجام پذیر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما