تولید کنندگان کنسانتره آهن اندیمشک

فلزات یکی از متریال های بسیار پر کاربرد در زندگی بشر می باشند که در صنایع مختلف و ساخت وسایل، ابزار ها و تجهیزات متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. کنسانتره آهن یکی از انواع فلزاتی است که از آن محصولات متنوعی تولید می شود. کنسانتره آهن در عیار با درصد های مختلف تولید می شودتولید کنندگان کنسانتره آهن اندیمشک برای جلب رضایت و جذب بیشتر مشتری اقدام به عرضه کنسانتره آهن عیار بالا در بازار نموده است که دارای استاندارد های بین المللی از مراجع ذیصلاح می باشد.

تولید کنندگان  کنسانتره آهن اندیمشک

نکات مهم در انتخاب کنسانتره آهن عیار بالا

نکات مهم در انتخاب کنسانتره آهن عیار بالا همان طور که گفته شد آهن یکی از فلزات پر کاربردی است که در ساخت اکثر وسایل و تجهیزات و حتی محصولات ثانویه که از این فلز استفاده می شود، مصرف می شود. آهن به صورت سنگ می باشد که از معادن برداشت می شود.سنگ های آهن دارای ناخالصی می باشند به همین منظور با استفاده از دستگاه های مختلف آن را به صورت پودر در می آورند. این پودر همان کنسانتره آهن می باشد که با عیار های مختلف تولید می شود.

معمولاً کنسانتره آهن با عیار بالا تولید می شود چرا که این محصول برای تولید گندله آهن و سپس تولید فولاد به کار برده می شود. انتخاب کنسانتره اهن با عیار بالا سبب می شود تا محصولات تولید شده از آن مانند اهن اسفنجی، گندله و… دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشند و همین امر سبب افزایش طول عمر محصولات می شود.

فروشگاه عرضه کنسانتره آهن اندیمشک

فروشگاه عرضه کنسانتره آهن اندیمشک فروشگاه عرضه کنسانتره آهن اندیمشک برای توزیع و عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور و حتی صادرات به کشور های مختلف و همچنین فروش بیشتر، تسهیل در خرید آن و رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی در فضای مجازی نموده است.در این فروشگاه مجازی انواع کنسانتره آهن با عیار های مختلف به صورت بسته بندی و یا فله عرضه شده و ضمن ارائه اطلاعات و مشخصات در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است. این اقدام فروشگاه عرضه سبب شده تا واسطه ها و دلال ها در زمینه عرضه حذف شده و محصول مستقیماً در اختیار مشتریان قرار گیرد.

مشتریان نیز با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت کنسانتره آهن و دارا بودن استاندارد های بین المللی و تاییدیه های لازم آن را به قیمت مناسب و ارزان تر از بازار سفارش و به صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه خریداری می نمایند.همچنین فروشگاه با راه اندازی بخش پشتیبانی و به کارگیری کارشناسان مجرب تمام سوالات مشتریان را پاسخ گو بوده و به آنان در زمینه خرید راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما