تولید کنندگان سنگ آهن صادراتی اسفنجی

آهن اسفنجی از سنگ آهن به دست می آید و شکل ظاهری آن به صورت قطعات کروی نامنظم و متخلخل می باشد که به آن گندله نیز می گویند و دارای ظاهری اسفنجی شکل است و امروزه این محصول کاربرد زیادی دارد. تولید کنندگان سنگ آهن صادراتی اسفنجی با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط دستگاه های پیشرفته این محصول را با بهترین کیفیت تولید و در داخل و خارج از کشور عرضه می کنند.

تولید کنندگان سنگ آهن صادراتی اسفنجی

سنگ آهن اسفنجی ممتاز چه مشخصاتی دارد؟

سنگ آهن اسفنجی ممتاز چه مشخصاتی دارد؟ سنگ آهن ممتاز دارای چه مشخصاتی لست؟ سنگ آهن استخراج شده از پوسته زمین دارای مقاومت بالایی است و برای تولید باید در درجه حرارت بالا قرار بگیرد تا انعطاف پذیر شده و بتواند شکل مورد نظر را به خود بگیرد. این سنگ بعد از استخراج به شکل پودری تیره رنگ در آمده و به سازه های مختلف قابل تبدیل است. برخی از این سنگ ها به دلیل مقاومت بالا در ساخت سازه های فولادی مورد استفاده قرار می گیرند. این سنگ دارای دانه های ریز و درشت می باشد و هر کدام کابرد خاصی دارد. سنگ آهن اسفنجی دارای عیار بالایی است و در واقع عیار آن بین 84 الی 95 می باشد که موجب شده تا منبع تولید بسیاری خوبی برای آهن و فولاد شود.

در کشور ما آهن اسفنجی از بازیافت کانی آهن طبیعی که به دمای ذوب نرسیده است و به روش میدرکس به دست می آید. آهن اسفنجی پس از ذوب در فولاد سازی در فرآیند ریخته گری به شکل اسلب و بیلت استفاده می شود. اسلب شامل قطعات تخت بزرگ می باشد و بیلت به شکل قطعات شمش مانند است. از اصلی ترین و مهمترین کاربرد آهن اسفنجی می توان استفاده آن در فولاد سازی اشاره کرد. سنگ آهن به شکل های مختلفی همچون آهن اسفنجی، گندله سنگ آهن و سنگ آهن دانه بندی شده وارد کوره های ذوب و فولاد سازی می شود

راهنمای خرید سنگ آهن صادراتی اسفنجی

راهنمای خرید سنگ آهن صادراتی اسفنجی راهنمای خرید سنگ آهن صادراتی اسفنجی مشاوران و کارشناسان این سایت می باشند که به شما کمک می کنند تا بتوانید انتخاب و خرید آسانی داشته باشید و بهترین محصول را با کارایی مطلوب و کیفیت بالا به شکل عمده خریداری کنید. این روزها بازار فروش سنگ آهن با توجه به کاربرد فراوان در صنایع مختلف  بسیار داغ می باشد و علاوه بر فروش خوب این محصول در بازارهای داخلی، بسیاری از کشورهای همسایه متقاضی این محصول تولید شده در ایران می باشند و از این رو شرکت های بازرگانی انواع سنگ آهن اسفنجی را با ضمانت کیفیت به این کشور ها صادر می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما