تولید کننده کنسانتره آهن اندیمشک

صنایع فولاد کشور از مهمترین صنایع کشور هستند که بخش زیادی از اقتصاد کشور به این صنایع وابسته است به همین دلیل باید مواد اولیه و خوراک های مورد نیاز این صنایع در حجم بالا تولید شود تا بتوانند به کار خود ادامه دهند یکی از مواد اولیه مورد نیاز این صنایع کنسانتره آهن است، کنسانتره آهن در شهرهای مختلفی تولید می شود که یکی از بهترین نمونه های این محصول در اندیمشک تولید می شود، تولیدکننده کنسانتره آهن اندیمشک این محصول را در حجم بالا تولید و روانه بازار می کند.

تولید کننده کنسانتره آهن اندیمشک

باکیفیت ترین انواع کنسانتره آهن طبیعی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع کنسانتره آهن طبیعی کدامند؟ شاید این سوال برای شما پیش بیاید که باکیفیت ترین انواع کنسانتره آهن طبیعی کدامند؟

در جواب این سوال باید بگوییم کنسانتره آهن از سنگ آهن به دست می آید سنگ آهن نیز دارای ترکیبات و ناخالصی های زیادی است که باید آن را در کارخانه ها فرآوری و جداسازی کنند که این کار پس از خردایش سنگ حتصل می شود هرچه درصد ناخالصی ها کمتر باشد و بتوانند جداسازی را بهتر انجام دهند کنسانتره آهن حاصل شده بهتر و باکیفیت تر است.

به عبارت دیگر هدف از تولید کنسانتره آهن تامین ماده اولیه مورد نیاز صنایع فولاد است که سنگ آهن را خرد و آن را به شکل پورد در می آورند و با هدف پرعیار سازی ناخالصی ها را از آن جدا می کنند بر حسب میزان ناخالصی و درصد خلوص کنسانتره های آهن را درجه بندی می کنند.

به عبارت دیگر کنسانتره آهن یک محصول نیمه تمام است که از آن برای ساخت انواع متریال فلزی استفاده می کنند هرچه درصد خلوص آهن آن بیشتر باشد و سایر عناصر در آن کمتر وجود داشته باشند این محصول کیفیت بالاتری دارد و برای ساخت فولاد مناسب تر است.

این محصول یا از سنگ آهن هماتیت یا از سنگ آهن مگنتیت ساخته می شود یا برای تولید این محصول از ترکیب این دو نوع سنگ آهن استفاده می شود.

قیمت انواع کنسانتره آهن اندیمشک

قیمت انواع کنسانتره آهن اندیمشک قیمت کنسانتره آهن با توجه به دصد خلوص آن متفاوت است به طور کلی هرچه محصول باکیفیت تر باشد دارای قیمت بالاتری نیز است، مجموعه ما با بهره گیری از معادن سنگ و تولید کننده های شهرستان اندیمشک اقدام به تولید و عرضه بهترین و خالص ترین کنسانتره آهن کرده است.

تولید کننده این محصول در اندیمشک واقع در شهرک صنعتی شماره دو این شهر واقع شده است که با بهره گیری از بهترین ماشین آلات خورام و ماده اولیه مورد نیاز صنایع مختلف کشور را تامین می کند ما نیز با استفاده از این متریال این محصولات را در بازار پخش می کنیم تا اقتصاد کشور را پویا کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما