تولید انواع گندله آهن اسفنجی

گندله اسفنجی آهن یا سنگ آهن اسفنجی محصولی است که کاربرد گسترده ای را در صنایع به همراه دارد. این محصول انواع مختلفی را شامل می‌شود که در حال حاضر تولید هرکدام از انواع این گندله آهن اسفنجی با کیفیت بسیار عالی و در شرایط ویژه صورت می‌گیرد.

برای تهیه بهترین انواع گندله اسفنجی آهن از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات و امکانات درجه یک استفاده می‌شود تا بتوان این محصول را در تنوع بالا و باکیفیت عالی تولید کرد.

تولید انواع گندله آهن اسفنجی

مراحل تهیه گندله آهن اسفنجی

مراحل تهیه گندله آهن اسفنجی خیلی از افراد هستند که کنجکاو مراحل تهیه گندله آهن اسفنجی می‌باشند و به همین خاطر این عزیزان در حوزه به طور جدی به بررسی می‌پردازند. در واقع افراد با آگاهی از روش و مراحل تولید این محصول از کیفیت ساخت و میزان مدیریت به خرج رفته در تولید این محصول اطمینان حاصل کرده و با خیال راحت به تهیه و مصرف این محصول درجه یک می‌پردازند.

به طور کلی طبق بررسی های صورت گرفته باید بگوییم که برای تهیه گندله آهن درجه یک اسفنجی لازم است که مواد مورد نیاز آماده سازی شوند و بعد از فراهم سازی مواد باید به ترتیب به خشک کردن، آسیاب کردن، جدا سازی ذرات ریز از ذرات درشت و ذخیره سازی آنها در سیلو پرداخت. در مرحله بعدی تولید کننده باید گندله خام را با استفاده از دیسک های دوران کننده تهیه کند تا نوبت به مرحله سوم برسد.
در مرحله سوم گندله خام آهن باید پخت و غربال شوند که به اصطلاح به آن سرند گویند و محصول پس از سرند شدن باید برای نگهداری یا ارسال انتقال یابد.

بعد از اینکه سنگ آهن تغلیظ شده مراحل فوق را طی کرد باید با استفاده از سیستم نوار نقاله مخصوص مواد خام به مخزن های کنسانتره منتقل شوند. سپس گندله های آهن اسفنجی در اندازه های مختلف از مخازن کنسانتره خارج شده و پس از دسته بندی و تعیین قیمت به دست مشتریان گرامی می‌رسند.

مراکز فروش گندله آهن اسفنجی

مراکز فروش گندله آهن اسفنجی با توجه به اینکه امروزه تولید گندله آهن در کشور با کیفیت بسیار ویژه ای امکان پذیر است و این محصول در حجم بسیار بالایی تولید می‌شود، خوب است بدانید که مراکز فروش گسترده ای در حوزه فروش گندله آهن درجه یک اسفنجی به فعالیت مشغول هستند. در این مراکز فروش انواع گندله آهن با درجه بندی کیفی گوناگون و در اندازه های مختلف با نرخ معین مناسب در دسترس خریداران گرامی می‌رسند.

همچنین خوب است بدانید که این مراکز توسط افرادی مجرب و حرفه ای مدیریت می‌شوند که برای آنها رعایت حقوق مشتری، انصاف در فروش و حفظ خریداران دایمی ملاک های مهم و ارزشمندی می‌باشند و به همین سبب همواره این مراکز فروش در این راستا سوق داده می‌شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما