توزیع کنندگان سنگ آهن 50 درصد

نمایندگی های فروش سنگ آهن 50 درصد در استان های مختلف از جمله استان های جنوبی توانسته سطح فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. میزان فروش سنگ آهن به صورت عمده و جزیی مطابق نیاز و مصرف مشتریان انجام می شود. این معاملات به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود و مشتریان می توانند مطابق شرایط خود اقدام به تهیه سنگ آهن نمایند.

توزیع کنندگان سنگ آهن 50 درصد

خصوصیات مهم سنگ آهن عیار بالا

خصوصیات مهم سنگ آهن عیار بالا از خصوصیات بارز سنگ آهن عیار بالا در مصرف آن برای ساخت ورقه های فولادی می توان اشاره کرد وقتی سنگ آهن دارای عیار بالا باشد مسلما آهن های تولید شده با این سنگ آهن ها از کیفیت بالاتری برخوردار هستند .بیشتر ورقه های تولید شده برای ساخت ورقه های فولادی مورد نیاز کارخانجات خودرو سازی از نوع سنگ آهن عیار بالا می باشند .

ورقه های تولید شده با سنگ آهن عیار بالا از استحکام بسیار بالایی بر خوردار هستند و بیشتر این نوع از ورقه ها در تولید وسایلی که نیاز به استحکام بالایی دارند مورد مصرف قرار گرفته می شوند از جمله ورقه های فولادی تولید شده با سنگ آهن عیار بالا برای مصرف در ساخت تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند چون دارای دوام و استحکام بالایی هستند.

صادرات عمده سنگ آهن 50 درصد

صادرات عمده سنگ آهن 50 درصد کشور ایران در زمینه صادرات سنگ آهن به عنوان یکی از کشور های موفق و معتبر به شمار می آید زیرا همواره، سعی در ارائه استاندارد ترین اقسام این محصولات در بهترین نرخ های فروش را دارد. از طرفی ظرفیت های تولیدی سنگ آهن در مورد این محصولات در حد قابل ملاحظه ای قابل رؤیت است. معمولا مناطقی مانند پاکستان، سوریه، امارات، عراق و غیره همیشه درخواست های متعددی را برای کسب این سنگ آهن ارائه می نمایند زیرا نیاز های مصرف کنندگانشان در زمینه سنگ آهن بسیار فراوان است. از طرف دیگر عرضه کنندگان داخلی توجه دارند که بر حسب احتیاجان مصرف کنندگان به عرضه سنگ آهن نیز بپردازند.

در این مسیر بسیار مورد پسند مشتریان است که بهترین مارک سنگ آهن را، با صرف مبالغی معین در اختیار بگیرند. در نهایت نا گفته نماند که ایران با این گونه فعالیت ها توانسته است که بهترین امتیازات را در حیطه بین المللی سنگ آهن نصیب خود کند. هر تولیدی سنگ آهن دارای تعداد زیادی نماینده فروش در شهرهای مختلف است تا بتواند محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان حتی در مناطق پرت و دور افتاده برساند. این نماینده ها با تبلیغات مفید و موثر برند و ثبت سفارشات سنگ آهن و تحویل به موقع محصولات به بازار گام های موثری برای فروش بیشتر سنگ آهن و سود بالاتر بر می دارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما