توزیع کنندگان سنگ آهن هماتیت

امروز کانی های مختلفی مثل سنگ آهن هماتیت در طبیعت وجود دارد که معادن بزرگی از آن در کشور ما نیز موجود است و این محصول با توجه به داشتن میزان فراوان آهن، فرآوری شده و به کارخانجات ذوب آهن و فولاد سازی می‌رسد. توزیع کنندگان سنگ آهن هماتیت با توجه به در نظر گرفتن پرکاربرد بودن این محصول سعی می کنند آن را با قیمت مناسب و درجه خلوص بالا به متقاضیان ارائه کرده و به موجب جلب رضایت آنها شوند.

توزیع کنندگان سنگ آهن هماتیت

خصوصیات قابل توجه سنگ آهن هماتیت ریزدانه

خصوصیات قابل توجه سنگ آهن هماتیت ریزدانه سنگ آهن هماتیت از انواع سنگ های موجود در طبیعت می باشد. این سنگ داراری فرمول شیمیایی خاصی است. با توجه به کاربرد پرکاربرد بودن سنگ آهن در صنایع ساخت فلزات و فولادسازی می‌توان گفت که جزو محصولاتی است که از معادن بسیار غنی در کشورمان برداشته شده و به سمت کارخانه‌های مختلف روانه می گردد. در ادامه ما به خصوصیات قابل توجه به سنگ آهن هماتیت ریزدانه می پردازیم.

از ویژگی های این سنگ می توان به ضد زنگ بودن آن اشاره کرد. این سنگ از جمله سنگ هایی که درجه و میزان آهن آن حدود ۷۰ درصد می باشد. می توان از پودر سنگ آهن هماتیت در رنگ سازی نیز استفاده کرد. شکل ظاهری این سنگ آهن دانه دانه است و به رنگ قرمز قهوه ای می باشد. این سنگ از کانی های مختلفی تشکیل شده است و با توجه به تفاوت در کانی ها نوع سنگ آهن هم متفاوت می شود.

سنگ های آهن به دلیل استحکام بالای آن و در دسترس بودن و ارزان تر بودن در بسیاری از کار ها و ساخت و ساز های انسان ها کاربرد دارد. محصولاتی نظیر سنگ آهن هماتیت ریز دانه جزء محصولات و خوراک اصلی کارخانجات ذوب آهن و فولاد است، که با توجه به اینکه از کانی های مختلفی تشکیل می شود باید ابتدا عملیات فرآوری روی آن انجام شده آهن آن جداسازی شده و در کارخانه های عظیم ذوب آهن و فولاد به کار گرفته شود.

صادرات عمده سنگ آهن هماتیت

صادرات عمده سنگ آهن هماتیت امروز نیاز اکثر کشورها به سنگ آهن به خصوص سنگ آهنی که در ایران وجود دارد بسیار زیاد شده است با توجه به کاربردهای وسیع و گسترده آهن در صنایع مختلف احتیاج به این ماده خاص روز به روز افزایش پیدا کرده است و از جمله کارخانجات بزرگ ذوب آهن و ساخت فولاد از مکان هایی هستند که این نوع سنگ آهن روی آنها فرآوری انجام شده و تبدیل به آهن و فولاد می گردد.

صادرات سنگ آهن هماتیت توسط بازرگانی ها و کمپانی های بزرگ انجام می‌شود که متخصص در این زمینه بوده و می‌تواند این محصول را به خوبی در کشورهای دیگر به فروش رسانده و در زمینه صادرات جز شرکت های موفق محسوب می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما