توزیع کننده کنسانتره آهن زنجان

کنسانتره آهن زنجان یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین کنسانتره آهن موجود در بازار است که تا کنون فروش خیلی خوب و ویژه ای داشته و فولاد هایی که از این نوع کنسانتره آهن به دست آمده بسیار با دوام و مقاوم بوده اند. به همین دلیل است که کنسانتره آهن زنجان با پیشرفت خیلی خوبی روبه رو شده است و تا کنون از جانب مصرف کننده های نارضایتی دیده نشده است.

توزیع کننده کنسانتره آهن زنجان

3 مورد از مزایای کنسانتره آهن خالص

3 مورد از مزایای کنسانتره آهن خالص حال می خواهیم شما را با سه مورد از مزایای کنسانتره آهن خالص آشنا کنیم که مطمئنا به درد شما می خورد و تا کنون ذهن شما را درگیر خود کرده است.

  1. در صورت استفاده نکردن از کنسانتره آهن زنجان شما مجبورید، از آهن قراضه ها استفاده کنید که آن ها از قیمت بالاتری برخوردارند. اما باید بگویم کنسانتره آهن زنجان می تواند بهترین جایگزین برای آهن قراضه ها باشند که فولاد با دوام و مقاومت چندین برابر را به شما می دهند و هم آنکه هر حجمی را که بخواهید می توانید به راحتی در انواع کوره ها ذوب کنید و دیگر برای ذوب آن مثل آهن قراضه ها به مشکل نمی خورید،
  2. قیمت کنسانتره آهن زنجان نیز از آهن قراضه ها خیلی پایین تر است.
  3. باید بدانید که شما در هنگامی که کنسانتره آهن زنجان را آماده ی ذوب می کنید و آن را در کوره قرار داده اید می توانید، راحت تر آلیاژ هایی را برای با دوام تر شدن آن اضافه کنید. برای مثال به راحتی می توانید، کربن و کروم و …. را به آن اضافه کنید و در نهایت می بینید که چقدر دوام و مقاومت زیادی پیدا کرده است.

مراکز فروش کنسانتره آهن زنجان

مراکز فروش کنسانتره آهن زنجان مراکز فروش کنسانتره آهن زنجان در تلاشند تا در این بازار رقابتی سنگ آهن کنسانتره بهترین و مرغوبترین سنگ آهن را به بازار عرضه کنند، تا پر فروش ترین مرکز، در فروش این محصول پر طرفدار باشند و خوشبختانه تا کنون خیلی خوب پیش رفته اند و توانسته اند، سهم بسیار زیادی از تولید سنگ آهن را به خود اختصاص داده باشند.

شما در خرید خود از هر نوع از سنگ آهن موجود در بازار دقت داشته باشید که کنسانتره آهن خالص که خریداری می کنید، چقدر کربن دارد، کم کربن است و یا پر کربن؟ چون اگر کم کربن باشد، نیاز است که در هنگام ذوب آن مقدار مشخصی از کربن را به آن اضافه کنید.

فروش کنسانتره آهن یکی از پر فروش ترین مواد در بازار داخلی و خارجی می باشد و این به دلیل نیاز جهان به فولاد است. کنسانتره آهن خالص در ایران هر روز پر فروش تر نیز می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما