توزیع نرمه گندله آهن اسفنجی

گلوله های آهن و نرمه گندله آهن اسفنجی خوشبختانه می توانند در زنجیره فولاد و حتی سایر صنایع پیش بینی شده مجددا استفاده شوند گرانول های آهن و آهن اسفنجی را می توان در زنجیره فولادی بازیافت کرد. گلوله های آهن نرم گلوله های ریز دانه ای هستند که اندازه آنها کمتر از شش میلی متر است. گرانول های آهن نرم شده را می توان در یک کنسانتره آهن خرد کرد تا خط بنه تولید شود. خوشبختانه این باعث کاهش چشمگیر میزان زباله در زنجیره تولید فولاد و آهن خام شده است.

توزیع نرمه گندله آهن اسفنجی

آهن اسفنجی چه کاربرد هایی دارد ؟

آهن اسفنجی چه کاربرد هایی دارد ؟ گرانول آهن یا 54 میکرون سنگ آهن با آب و مواد افزودنی مانند هیدروکسید کلسیم یا آهک، شیر آهک، بنتونیت و چسب های دیگر مانند نشاسته یا سیمان مخلوط شده و توسط دستگاهی که برای تولید گرانول طراحی شده است، چرخانده می شود. این محصول بسته به نوع و مواد موجود در آن کاربرد دارد. این محصول معمولا به رنگ قهوه ای است و به صورت دایره ای در می آید.

بعضی اوقات می تواند سیاه یا کرم رنگ باشد. اندازه های مختلفی از این محصول وجود دارد که در بالا در مورد دو اندازه مشترک و مشترک این محصول ذکر کردیم. همچنین باید بدانید که گلوله های آهن قهوه ای معمولا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. این محصول در کوره های آهن برای بهبود روش سنتی تولید آهن استفاده می شود.

خرید نرمه آهن اسفنجی

خرید نرمه آهن اسفنجی خرید آهن اسفنجی به صورت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند. عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقدام به خرید و فروش این کالا ها با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی ارزان تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

قیمت نرمه آهن اسفنجی در ایران توسط مرکز پخش و عرضه آن انجام می‌ شود که خریداران می‌ توانند انواع این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند. برای خرید نرمه آهن به صورت عمده در بازار از طریق مراکز پخش و فروش مستقیم آن اقدام نمایید. خریداران این کالا به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت ارزان هستند می توانند با این مراکز در ارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید این محصولات نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما