توزیع مستقیم نرمه آهن اسفنجی سبزوار

یکی از روش های کاربردی و بسیار مناسبی که واحد تولید کننده انواع نرمه آهن اسفنجی سبزوار به منظور ارائه هر چه سریع تر و راحت تر تولیدات خود در نظر گرفته است توزیع مستقیم این نوع محصول می باشد. بزرگ ترین مزیتی که این روش توزیعی دارد این است که با حذف واسطه ها از بازار خرید و فروش نرمه آهن عیار بالا، واحد سازنده این نوع تولیدات معدنی، مستقیماً به سود حاصل از فعالیت تجاری خود دست می‌ یابد.

توزیع مستقیم نرمه آهن اسفنجی سبزوار

همه چیز درباره نرمه آهن عیار بالا

همه چیز درباره نرمه آهن عیار بالا

نرمه آهن عیار بالا از جمله محصولات معدنی است که یکی از مشتقات سنگ آهن به شمار می‌ آید و به دلیل مشخصه های فنی اختصاصی و ویژگی های کیفی منحصر به فردی که دارد سطح کاربری بسیار بالایی داشته و به مصارف مختلف صنعتی می رسد.

این گروه از تولیدات به دلیل دوام، استحکام و مقاومت بسیار بالایی که دارند به مصارف متعددی می رسند که مهم ترین موارد آن‌ ها شامل موارد زیر می باشد که به اختصار برای شما عزیزان توضیح داده می شود:

  • استفاده به عنوان ماده شارژ کننده صنایع فولاد سازی: این گروه از محصولات به عنوان یک نوع ضایعات به شمار آمده و در صنایع ساخت و ساز فولاد، انواع میلگرد خاموت و مواردی از این قبیل، پس از عبور از مراحل مختلف ذوب، مورد بهره‌ برداری قرار می‌ گیرند.
  • به کارگیری نرمه ها در صنایع لنت سازی: این گروه از تولیدات به دلیل توان و مقاومت بسیار بالایی که دارند در ساخت انواع لنت های خودرو مورد استفاده قرار می گیرند و به این ترتیب با اعطای خاصیت ضد سایش به محصولات تولید شده به عمر طولانی مدت لنت ها کمک شایانی می نمایند.

صادرات عمده نرمه آهن اسفنجی سبزوار

صادرات عمده نرمه آهن اسفنجی سبزوار

به دلیل کیفیت بسیار بالایی که برای انواع نرمه آهن اسفنجی سبزوار وجود دارد این محصول از سوی متقاضیان بی شماری در گوشه و کنار دنیا مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته است که همین امر باعث شده صادرات نرمه آهن به صورت عمده و در حجم های بسیار انبوه صورت پذیرد.

محصولاتی که به منظور صادرات، ساخته و پرداخته می‌ شوند از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بوده و در تناژ بسیار بالا از کشور خارج می گردند.

لازم به ذکر است که واحد تولید کننده این گروه از تولیدات صنعتی در زمینه توزیع، فروش و صادرات محصولاتی از قبیل سنگ آهن، کنسانتره آهن، گندله آهن، نرمه گندله آهن و مواردی از این نوع نیز مشغول به فعالیت گسترده‌ ای بوده و به این ترتیب، آماده خدمت رسانی به کلیه هم وطنان عزیز و همچنین کلیه متقاضیان در آن سوی مرز ها می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما