توزیع انواع سنگ آهن مگنتیت

سنگ آهن مگنتیت یکی از مواد اولیه ای می‌باشد که از معادن آهن گرفته می شود و کاربردی بسیار عالی در صنایع فولاد سازی دارد. انواع سنگ آهن در کشور تولید می شود و در وزن های مختلفی در بین استان های مختلف و کارخانه های فولاد سازی و میلگرد و آهن سازی استفاده می شود. توزیع سراسری دارد و کارخانه جات بزرگ کشور می‌توانند برای دریافت این خدمات به صورت تلفنی یا آنلاین از این مرکز، با ما در تماس باشند. ‌

توزیع انواع سنگ آهن مگنتیت

همه چیز در مورد سنگ آهن عیار بالا

همه چیز در مورد سنگ آهن عیار بالا سنگ آهن عیار بالا خالص است و به بهترین شکل در صنایع مختلف قابل استفاده است و به عنوان مواد اول بی نظیر در زمینه فولاد سازی استفاده می شود. فولاد تولید شده اغلب در صنعت خودرو سازی به کار برده می شود و کارهای ساختمانی نیز از نمونه های دیگر استفاده از آن می باشد. همچنین از انعطاف بالایی برخوردار است که در دما بالا ذوب می شود که در کوره های با درجه خرارت خیلی بالایی این کار انجام می شود.

استحکام بالا از ویژگی های منحصر به فردی می باشد که این سنگ آهن دارد و برای تولید یک تن آهن از هفتاد و پتج تن سنگ آهن استفاده می شود هر سنگی در طبیعت باشد و دارای بیش از بیست درصد از آهن باشد به آن سنگ آهن می گویند. سنگ آهن عیار بالا طی مراحل خاصی تولید می شود که این مراحل را می توان به این صورت بیان نمود. بعد از آنکه این سنگ آهن استخراج شد به مرحله خورد کن می رود.

بعد از خورد شدن و ریز شدن نوبت به شست و شو می رسد و اینکه در کوره های مخالفی قرار می گیرد ذوب می شود و با مغناطیس سنگ آهن موجود در آن را به صورت انبوه جدا سازی می کند و به مرحله تولید فولاد ارسال می شود.

مراکز خرید سنگ آهن مگنتیت

مراکز خرید سنگ آهن مگنتیت مراکز خرید سنگ آهن مگنتیت در ایران فعالیت خود را در سال های پیش آغاز نموده و محصول خود را به شکل انبوهی تولید و در اختیار مردم قرار می دهد. اصلی ترین مشتریان این مرکز فولاد سازی کشور می باشد که به طرق مختلفی آن را خریداری می کنند.

درست است که فولاد و آهن از ضایعات برخوردار بوده و به چرخه تولید بر می گردد اما جوابگوی نیاز جامعه نیست به همین سبب است که می توان گفت تولید سنگ آهن لازم و ضروری می باشد. مراکز خرید و فروش با کیفیت مختلفی و با عیار بالایی این‌ محصولات را به دست مشتریان خود می رسانند که ارسال به درب کارخانه نیز دارند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما