بیشترین فروش سنگ آهن مگنتیت در بازار داخلی

سنگ آهن حاوی کانی هایی از قبیل مگنتیت و هماتیت بوده که در نوع مگنتیت آن، 72 درصد آهن وجود دارد و این نسبت در سنگ آهن هماتیت به 70 درصد می رسد. بنابراین سنگ آهن مگنتیت را می توان دارای مقدار آهن بیشتری دانست و از این رو دارای برتری بالاتری است.

این سنگ از بیشترین میزان فروش در بازار داخلی برخوردار بوده و از آهن موجود در آن برای مقاصد مختلف تولیدی و صنعتی بهره می جویند.

بیشترین فروش سنگ آهن مگنتیت در بازار داخلی

معرفی سنگ آهن مگنتیت و خصوصیات آن

معرفی سنگ آهن مگنتیت و خصوصیات آنهمانطور که در بخش نخست گفته شد؛ سنگ آهن جیرفت از میزان آهن سرشاری برخوردار بوده و آهن موجود در آن به دو نوع که یکی آهن کلی و دیگری آهن دو ظرفیتی می باشد، تبدیل شده است.
درصد آهن کلی در این سنگ با مقدار 66/48 درصد نشان داده شده و آهن دو ظرفیتی نیز در آن برابر با 9/85 درصد است.
این سنگ با وجود بهره مندی از آهن بیشتر است که توانسته در رتبه اول پیش از سنگ آهن هماتیت قرار گرفته و در نتیجه توجهات بسیاری را جهت کاربردهای گسترده در حوزه های مختلف، به خصوص صنعت فولادسازی به خود معطوف نماید.

حال بعد از خصوصیات سنگ آهن مگنتیت نوبت می رسد به بیان خصوصیات این سنگ که برای اشاره به این موضوع از گزینه های زیر استفاده کرده ایم:

  • این سنگ از رنگی سیاه و سطحی کدر برخوردار می باشد.
  • نوع جلای این سنگ به صورت فلزی بوده و رخ آن نیز قبل از فرآوری و به صورت اولیه ناقص به نظر می رسد.
  • از دیگر خواصی که در این سنگ بیش از همه وجود داشته و خودنمایی می کند؛ خاصیت مغناطیسی بسیار قدرتمند آن می باشد که با توجه به درصد آهن بالای آن، این ویژگی طبیعی است.

مراکز خرید سنگ آهن مگنتیت به صورت عمده

مراکز خرید سنگ آهن مگنتیت به صورت عمدهسنگ آهن جلیل را می توان از ارزشمند ترین و در دسترس ترین منابع استخراجی آهن محسوب نمود که با وجود معادن فراوان آن در کشور به وفور در معرض ارائه قرار گرفته و راهی کارخانجات مختلف برای انجام فرآوری های متعدد گشته است.
از آهن استخراج شده از این سنگ جهت ساخت و سازهای گوناگون، صنایع خودروسازی و صنایع فولادسازی بهره برده و از همین جهت سنگ مورد نظر اهمیت خاصی را پیدا کرده است.

اما لازم است بگوییم یکی از بزرگترین مراکز خرید سنگ آهن مگنتیت که اقدام به عرضه این سنگ به صورت عمده نموده و بنابراین شما خریداران گرامی می توانید به راحتی این محصول را مورد تهیه و خریداری قرار دهید؛ این مرکز می باشد.
مرکز فوق انواعی از سنگ آهن مگنتیت خالص و درجه یک را آماده به فروش نموده و در نتیجه با تهیه آن می توانید نیازهای مرتبط با آن را به خوبی تامین نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما