بازرگانی فروش کنسانتره سنگ آهن زنجان

بازرگانی فروش میلگرد بستر هبلکس و کنسانتره سنگ آهن زنجان محصول مورد نظر را به مشتریان خود عرضه می دهد. کنسانتره سنگ آهن زنجان برای تولید آهن اسفنجی و یا گندله آهن از معدن استخراج می شود. کنسانتره سنگ آهن زنجان با عیار 65 تا 69 درصد به کارخانه تولید آهن انتقال داده می شود.

فرایند استخراج و فروش کنسانتره زنجان به تازگی افتتاح شده است این کارخانه سالانه چندین تن از آهن را تولید و به مشتریان خود عرضه می شود.

بازرگانی فروش کنسانتره سنگ آهن زنجان

اطلاعاتی درباره کنسانتره سنگ آهن اسفنجی

اطلاعاتی درباره کنسانتره سنگ آهن اسفنجی کنسانتره سنگ اهن اسفنجی بدون ذوب آهن تولید می کند برای این که سنگ اهن را به نوع اسفنجی تبدیل کنند باید اسیژن سنگ اهن را استخراج کنند در این صورت آهن اسفنجی تولید خواهد شد. در واقع آهن اسفنجی را از احیای سنگ آهن به دست می آورند.

برای این که آهن اسفنجی با کیفیت به دست آید بیاد سنگ آهن 67 درصد را بدون این که ذوب کنند احیا کرده . در کارخانه گندله سازی آهن اسفنجی را در سطح کلان تولید می کنند. آهن اسفنجی را در کارخانه ریخته گری به اشکال متنوع تبدیل می کنند.

این اهن به اشکال میلگرد، شمش و اسلب در می آید هر کدام یک از اشکال مورد نظر در زمینه خاصی به کار می رود. استفاده کردن از آهن اسفنجی در داخل کشور روز به روز در حال افزایش می باشد. در حدود 5 درصد از آهن دنیا از نوع آهن اسفنجی می باشد.

امروزه در داخل کشور همان طور که گفته شد تولید آهن اسفنجی بدون ان که سنگ آهن را ذوب کنند تولید می شود بنابراین تا حدودی در هزینه ها شرکت های صرفه جویی به عمل می آید به همین دلیل روز به روز رون تولید آهن اسفنجی در داخل کشور روند رو به رشدی را طی می کند از این اهن برای تولید فولاد و یا ,ن قراضه هم می توان استفاده کرد.

قیمت انواع کنسانتره سنگ آهن زنجان

قیمت انواع کنسانتره سنگ آهن زنجان قیمت انواع میلگرد ضد سایش و کنسانتره سنگ آهن زنجان به نوع اهن و کیفیت محصول بستگی دارد مصرف کننده این اهن را با روش ها متعددی می تواند سفارش دهد یکی از این روش ها خرید مستقیم بوده است که در این روش کنسانتره آهن با هزینه ارزان تامین می شود. روش دیگر برای به دست آوردن کنسانتره سنگ آهن زنجان خرید عمده می باشد در این روش هم سنگ آهن با هزینه کارخانه تهیه می شود.

کنسانتره سنگ آهن اسفنجی را مصرف کننده به صورت فله ای نیز می تواند سفارش دهد در این روش سنگ آهن با هزینه ارزان تامین می شود. قیمت کنسانتره سنگ آهن همان طور که گفته شد به نوع محصول بستگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما