بازار پخش سنگ آهن طبیعی

بازار پخش سنگ آهن کردستان بسیار پر فروش بوده و همواره از بالاترین ثبت سفارشات برخوردار است.

سنگ آهن در زندگی دنیای امروز کاربردهای مهم و پر اهمیتی دارد. ‌تولیدکنندگان فولاد از سنگ آهن طبیعی شامل طیف وسیعی از شرکت‌ های ساخت فولاد در سراسر جهان هستند و صنعت فولاد به عنوان یکی از مهمترین صنایع شناخته می ‌شود.

بازار پخش سنگ آهن طبیعی

نکاتی درباره سنگ آهن خام

نکاتی درباره سنگ آهن خام

فولاد پایه تشکیل سنگ آهن کلوخه است. با توسعه صنعتی تولید و مصرف فولاد در جهان، فولاد ماده مورد نظر برای بسیاری از عناصر تولیدی، ساخت و ساز، حمل و نقل و محصولات مصرفی مختلف است و به همین دلیل فولاد از ارزش بالایی برخوردار است و همچنین قابل بازیافت‌ترین ماده در بین عناصر است.

استخراج سنگ آهن از معدن شامل چهار مرحله حفاری، انفجار، بارگیری و باربری است. برای خرد کردن سنگ آهن از مواد منفجره  استفاده می‌شود.  آهن به صورت‌های سنگ‌های هماتیت، مگنتیت، زئولیت، لیمونیت و سیدریت از معادن استخراج می‌شود. سنگ آهن را نمی توان به طور مستقیم استفاده کرد. ابتدا باید در کارخانه سنگ آهن را فرآوری کنند. سنگ آهن های فراوری شده شامل سنگ آهن دانه بندی شده، کنسانتره و گندله هستند. سنگ  آهن گرانول یا دانه بندی شده به دو صورت دانه ریز(تا10میلیمتر)  و دانه درشت (10تا30 میلیمتر) تولید می شود.

صنعت آهن و فولاد به شدت متکی به زغال سنگ و گاز طبیعی برای سوخت است و یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان انرژی در بخش تولید محسوب می‌شود. می‌توان گفت انرژی بخش اعظم از هزینه‌های تولید فولاد را به تولیدکنندگان فولاد تحمیل می­کند.برای ساخت فولاد از دو نوع فرآیند استفاده می‌شود.

انواع آهن خام در رنگ های سفید،خاکستری، نیمه خاکستری می باشد. اگرآهن خام مذاب سریع سرد شود، گرافیت تشکیل نمی‌شود. آهن خام تولیدی به این روش، که آهن خام سفید نام دارد، در فولاد سازی کاربرد دارد. مقدار سیلیسیم نوع سفید کم و جنس آن سخت و ترد است.

عمده فروشی سنگ آهن طبیعی

عمده فروشی سنگ آهن طبیعی عمده فروشی سنگ آهن طبیعی بهترین و خالص ترین سنگ آهن خام را در حجم بالا و قیمت مناسب در اختیار تمامی خریداران عزیز در کلیه نقاط کشور قرار می دهد خرید عمده و کلی این محصول برای خریدار بسیار ارزشمند است و ارزان ترین نرخ و تخفیف را از تولیدکننده دریافت خواهد نمود زیرا با حذف کلیه واسطه ها سود حاصل از آن به جیب خریدار رفته و آن را در حجم بالاتر دریافت خواهد کرد چنانچه خواهان خرید این محصول عمده و با کیفیت هستید هم اکنون با مشاورین و کارشناسان این مجموعه بزرگ فروش تماس حاصل نمایید. فروش سنگ آهن با کیفیتی ستودنی هم اکنون در حال انجام است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما