بازار خرید کنسانتره آهن 65 درصد

کنستانتره آهن یکی از محصولاتی می باشد که بازار خرید آن این روزها بسیار گسترش پیدا کرده است در این روزها شاهد این هستیم که این بازار نیاز به یک توزیع کننده و فروشنده بسیار قدرتمند میلگرد بستر قم دارد.

ما از گذشته به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین و بازار خرید کنسانتره آهن 65 درصد فعالیت می‌کردیم. شما می توانید برای خرید کنسانتره آهن ۶۵ درصد به فروشگاه ما مراجعه بفرمایید شرکت و فروشگاه ما به عنوان بزرگترین فعال این حوزه در ایران توانسته از صادرات کنسانتره آهن با کیفیت بسیار بالا را به کشورهای دیگر داشته باشد و به عنوان بزرگترین فعال در ایران فعالیت داشته باشد.

بازار خرید کنسانتره آهن 65 درصد

5 ویژگی مهم کنسانتره آهن

5 ویژگی مهم کنسانتره آهن آهن کنسانتره دارای ویژگی های متفاوت و زیادی می باشند با هم به بررسی ۵ تا از مهمترین ویژگی‌های می پردازیم.

اولین ویژگی مهم کنسانتره آهن را می‌توان قیمت مناسب آن دانست اگر که شما در بازار آهن آلات باشید خرید میلگرد بستر گالوانیزه و شمش های آهن هزینه به نسبت بالایی را برای تولیدکنندگان و کارخانه دار ها خواهد داشت ولی شما می توانید با خرید کنسانتره آهن با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب را در دسترس داشته باشید.

دومین ویژگی مهم آهن کنسانتره را می‌توان درصد خلوص و ترکیبات آن در نظر ترکیبات کنسانتره آهن ترکیبات بسیار خوبی باشد همواره بالای 65 درصد از آن راه آهن خالص تشکیل می‌دهد.

وجود آهن خالص در کنار ناخالصی هایی که برای تولیدات مختلف می باشد باعث می‌شود که کاربردهای این محصول هم افزایش پیدا می‌کند ۱۰ درصد باقیمانده از کنسانتره آهن را اغلب کربن تشکیل می‌دهد که درصد کربن در این ۱۰ درصد بیشتر باشد کیفیت کنسانتره آهن بیشتر می‌شود. سومین ویژگی را که مکمل ویژگی دوم است را هم بیان کردیم و همانطور که گفتیم کنستانتره آهن به علت اینکه درصد بالایی آهن دارند تواند برای کاربردهای مختلف استفاده بشود و در کارخانجات و تولیدی‌های مختلف مصرف گسترده این نوع آهن را شاهد هستیم.

چهارمین ویژگی که می‌توان برای کنسانتره آهن برای کرد این است که می‌تواند دارای فلزات با ارزش دیگری مثل روی باشد و آخرین ویژگی از ویژگیهای کنسانتره آهن را می‌توان قابلیت چکش خواری بالای آن باید کرد.

صادرات انواع کنسانتره آهن 65 درصد

صادرات انواع کنسانتره آهن 65 درصد شرکت و فروشگاه ما با تجربه بسیار بالا در این زمینه توانسته است که بزرگترین صادر کننده انواع کنسانتره آهن ۶۵ درصد باشد و توانسته ایم با ارتباط قوی و مستمر با خارج از ایران و داشتن رابطه‌ای خوب صادرات این محصول را به سرتاسر نقاط جهان داشته باشیم و همچنین ما توانسته ایم که تمام استانداردهای بین‌المللی تولیدات محصول با کیفیت را به دست بیاوریم و محصولی با کیفیت بسیار بالا را برای عرضه به بازار جهانی ارائه کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما