کارخانه تولید کننده گندله آهن سیرجان

کارخانه تولید کننده گندله آهن سیرجان با افزایش میزان ظرفیت تولیدی خود توانسته است به صرفه جویی بی ‌نظیر در تولید این محصولات برسد و در حال حاضر تولید این کالا ها در مقرون به صرفه ترین نمونه ها انجام می پذیرد. در کارخانه تولید کننده گندله آهن سیرجان از بهترین تجهیزات و مواد اولیه برای تولید این محصولات استفاده می ‌شود و در نهایت گندله های آهن با بالاترین کیفیت در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.

کارخانه تولید کننده گندله آهن سیرجان

مراحل تولید گندله آهن سیرجان

مراحل تولید گندله آهن سیرجان تولید گندله آهن سیرجان بر اساس استفاده از تجهیزات و فرآیند های برتر به حقیقت پیوسته است و در این فرآیند های تولیدی از مراحل مختلفی استفاده می شود که در نهایت محصول تولید شده می تواند کیفیت های متنوع به خود اختصاص دهد. در ادامه مطلب فرآیند های تولید گندله آهن سیرجان را معرفی خواهیم کرد:

  • در اولین مرحله کنسانتره های سنگ آهن به وسیله کامیون به کارخانه‌ ها آورده می ‌شوند و در اینجا توسط نوار نقاله ها و دستگاه های دیگر به مخزن های مخصوص منتقل پیدا می‌ کنند.
  • در مرحله بعد از پودر زغال سنگ با هدف افزایش کربن گندله و همچنین به عنوان نوعی ماده برای تولید انرژی مورد نیاز استفاده می ‌شود.
  • در مرحله بعدترکیبات در مخلوط کردن صنعتی با یک دیگر ترکیب می شوند و در این زمینه گندله خام تولید می‌ شود که از اندازه و ترکیب شیمیایی مناسبی برخوردار است.
  • بعد از تولید شدن گندله خام مراحل دیگری نیز انجام می پذیرد که در نهایت این محصول به صورت فرآوری شده در اختیار متقاضیان قرار می ‌گیرد. استفاده از شبکه متحرک شده نمونه ای از این مراحل است که در این مرحله از ریختن گندله به بیرون جلوگیری می ‌شود و این محصول از روی یک شبکه های خاص عبور داده می شوند تا خنک شوند.
  • در مرحله بعد این محصولات در داخل کوره دوار قرار می ‌گیرند و پخت اصلی گندله های فرآوری شده در این مرحله انجام می پذیرد.

فروش انواع گندله آهن سیرجان

فروش انواع گندله آهن سیرجان فروش انواع گندله آهن سیرجان در بهترین کیفیت ها انجام می پذیرد و بر مبنای همین موضوع متقاضیان به راحتی می ‌توانند از این محصولات استفاده نمایند.

برای خرید گندله آهن سیرجان بهترین فرآیند استفاده از وب سایت های اینترنتی است که متقاضیان می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایند تا هم از کیفیت این ترکیبات و هم از قیمت آنها نهایت اطمینان را داشته باشند.

نحوه فروش انواع گندله آهن سیرجان تاثیر بسیاری در تعیین قیمت این محصولات دارد و به همین دلیل متقاضیان ترجیح می دهند از بهترین روش های خرید استفاده نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما