پخش کنندگان کنسانتره آهن زنجان

کنسانتره آهن زنجان به عنوان یک مواد اولیه در تولید فولاد با کیفیت در سراسر کشور مورد تایید قرار گرفته است. محصولی که می تواند به اندازه های مورد نظر مشتری عرضه شود. پخش کنندگان این محصول با توجه به خواسته مشتریان خود عرضه کنسانتره ها را از طریق وب سایت های تجاری خود انجام می دهند.

پخش کنندگان کنسانتره آهن زنجان

کنسانتره آهن اسفنجی چه مشخصاتی دارد؟

کنسانتره آهن اسفنجی چه مشخصاتی دارد؟ کنسانتره های آهن اسفنجی براده های ریز آهن هستند که به صورت ذرات ریز پلاستیکی خیلی کوچک عرضه می شوند. که تحت عنوان آهن اسفنجی یا کنسانتره به فروش می‌رسند. با توجه به ابعاد دهانه سرند قطعات کنسانتره تولید می شوند. البته سرندی که در ورودی سنگ شکن نصب می شود کاملا به انتخاب تولید کننده کنسانتره های آهن اسفنجی بستگی دارد.

همچنین اندازه قطعات کنسانتره ها از ۲۰-۲۵ تا ۱۰۰ سانتی‌متر به ابعاد کوچکتر از ۲۵-۲۰ سانتی‌متر خرد می‌شوند و تولید سنگ‌ آهن دانه‌بندی شده و کنسانتره سنگ‌آهن به‌ صورت خشک و بدون آب انجام می‌شود. و با استفاده از روش‌ های جدایش فیزیکی و یا مغناطیسی سنگ‌ آهن پرعیار از سنگ آهن کم عیار جدا می‌ کنند.

همچنین مواد معدنی موجود از ۲ مرحله سنگ‌شکنی خشک تشکیل می شود و از سنگ‌ شکن مخروطی در کاهش ابعاد مواد معدنی تا اندازه 30 میلی متر کاهش پیدا می کند.

در افزایش سطح چسبندگی براده های آهن اسفنجی هم از مواد شیمیایی پلیمری به نام فلوکولانت استفاده می‌شود که تاثیر شگفت انگیزی در میزان چسبیدن ذرات باطله به یکدیگر و افزایش سرعت سقوط آنها خواهد داشت.

اما مواد تشکیل دهنده کنسانتره آهن اسفنجی شامل عناصری چون فسفر و گوگرد است که آنها را با روش فلوتاسیون از هم جدا می کنند. و عمل کنترل اندازه قطعات هم در مرحله خردایش به وسیله هیدروسیکلون‌ ها کنترل می‌ شود.

از نظر ظاهری دارای گلوله های کوچکی هستند که با استفاده از فرایندهای شیمیایی به برده های ریز تبدیل می شوند که بتوانند از آنها برای تولید فولاد استفاده شود.

بازار فروش کنسانتره آهن زنجان

بازار فروش کنسانتره آهن زنجان بازار فروش محصولات کنسانتره آهن زنجان به دلیل بالا بودن سطح کیفی محصولاتشان از شرایط ایده آلی در فروش برخوردار هستند. معمولا فروش این گونه از محصولات وابسته به عیار سنگ آهن می باشد. هر اندازه عیار سنگ آهن بالاتر باشد بازار فروش رقابت بهتری با رقیبان غدر خود پیدا خواهد کرد.

معمولا مراکز فروش کنسانتره آهن در زنجان با برپایی وب سایت های تجاری اطلاعات تماس، قیمت محصول، شرایط خرید و ویژگی های محصول خود را در آن ثبت می کنند تا مشتریان مشکلات ناشی از ارتباط با مسئولين مربوطه را نداشته باشند. با ثبت ساعات کاری خود در وب سایت ها و بوجود آوردن شرایط مناسب برای خرید مشتریان خود را به سوی خودشان هدایت می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما