پخش کلی گندله کنسانتره آهن

پخش کلی گندله کنسانتره آهن به عنوان یکی از محصولات اولیه که در کوه های آهن حاصل می‌شود به صنایع مختلف و کارخانجات متفاوت جهت ساخت انواع مختلف محصولات که در آنها هم به کار می‌رود در حجم های بالا انجام می‌شود در واقع کارخانجات و مراکز متعددی برای ساخت دستگاهها و همچنین راه‌اندازی خط تولید خود به آن نیاز دارند و غالباً این آهن را از گندله کنسانتره آهن تامین می کنند.

پخش کلی گندله کنسانتره آهن

ویژگی های قابل توجه گندله کنسانتره آهن اسفنجی

ویژگی های قابل توجه گندله کنسانتره آهن اسفنجی کنسانتره آهن اسفنجی به عنوان یکی از محصولات اصلی و اولیه از سنگ آهن خام به دست می آید در واقع صنایع متعددی با نام صنایع گندله سازی در شهرهای مختلف کشور همچون اصفهان تأسیس شده‌اند و این گندله های اسفنجی را از سنگ آهن خام به دست آورده و به صنایع مختلف دیگر تحویل میدهند.

  • از جمله ویژگی های قابل توجه این محصول را می توان به قابلیت نگهداری آن در متراژهای کمتر و مدت زمان طولانی تر اشاره کرد که گندله های آهن به دلیل خاصیت فیزیکی خاص و منحصر به فردی که دارای قابلیت انبار کردن خوبی دارند و همچنین حمل و نقل آنها نیز به سهولت به وسیله کمپرسور انجام می‌شود.
  • ویژگی قابل ذکر دیگر این محصول را که می‌توان به آن اشاره کرد این است که کنسانتره اسفنجی آهن می تواند جایگزین بسیار عالی و مناسبی برای قراضه آهن در صنایع فولاد سازی باشد در واقع صنایع گندله سازی در کنار صنایع فولاد سازی به صورت مکمل با یکدیگر عمل کرده و می تواند در صنعت فولاد سازی بیشترین کاربرد و بهترین بازدهی را داشته باشد.
  • خلوص بالای گندله های کنسانتره آهن اسفنجی نزدیکی از ویژگی‌ها و خصوصیات مشهود این محصول می باشد در واقع درصد خلوص در این کندل ها بسیار بالاست و به همین دلیل صرفه اقتصادی بسیار خوبی دارند. همین مسئله باعث شده است تا صنایع مختلف خرید گندله آهن را در اولویت خود قرار بدهند.

خرید بدون واسطه گندله کنسانتره آهن

خرید بدون واسطه گندله کنسانتره آهن خرید بدون واسطه کندوله کنسانتره آهن به عنوان یکی از بهترین خریدهایی که تمامی صنایع وابسته به سنگ آهن می‌تواند تجربه کنند با قیمتی بسیار عالی و استثنایی ممکن شده است ما در وب سایت فروشگاهی خود امکانات خرید این محصول را به صورت برقرار کردن ارتباط مستقیم با کارخانه در اختیار شما قرار داده ایم.

شما میتوانید محصولات به قیمت کارخانه و بدون دخالت هیچگونه واسطه خریداری نمایید آهن های عرضه شده توسط ما با درصد خلوص بسیار عالی و بالا و همچنین با قیمت بسیار استثنایی در معرض فروش قرار داده شده اند. از بهترین آپشن هایی که ما نیز در اختیار مشتری قرار داده ایم تحویل به موقع می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما