نمایندگی انواع سنگ آهن گل گهر در سراسر کشور

سنگ آهن را می توان از سنگ های معدن پرکاربردی خطاب نمود که به عنوان ماده اولیه جهت تولید میلگرد اصفهان 16 و آهن و فولاد، مورد استفاده قرار گرفته و امروزه توسط شرکت های بسیار به نام ایران مانند شرکت گل گهر در معرض فرآوری قرار گرفته است. اکنون سنگ آهن گل گهر در بهترین مرکز نمایندگی این محصول مانند این مجموعه قابل تهیه و دسترسی می باشد.

نمایندگی انواع سنگ آهن گل گهر در سراسر کشور

دلیل مرغوبیت سنگ آهن گل گهر چیست

دلیل مرغوبیت سنگ آهن گل گهر چیست گل گهر یکی از مناطق معدنی صنعتی فعال در کشور به شمار آمده که سرشار از معادن غنی سنگ آهن می باشد؛ حتی این منطقه به شهرتی جهانی رسیده و محصولات آن به ثبت بین المللی رسیده اند.
با توجه به همین موقعیت، شرکت گل گهر سیرجان استارت تاسیس در این منطقه و با همین نام را در پنجاه سال پیش زد و فعالیت های خود برای عرضه این سنگ را آغاز کرد و تا به امروز نیز پیروزمندانه به اقدامات خود ادامه داده است.

حالا سنگ آهن گل گهر درجه یک که از این شرکت حاصل گشته؛ تبدیل به یکی از سنگ های آهن پرمخاطب در بازار داخلی و بازارهای جهانی شده که اگر بخواهیم دلیل مرغوبیت میلگرد اصفهان 18 را مورد بررسی قرار دهیم؛ می توان در گزینه های زیر آن را بیان داشت:

  • سنگ آهن گل گهر یکی از خالص ترین نوع سنگ های معدنی به شمار آمده و تولیدات انواع قطعات آهنی و فولادی شکل گرفته توسط آن، از مرغوبیت زیادی برخوردار می باشند.
  • این سنگ با توجه به اینکه معادن آن در داخل کشور وجود داشته و در نتیجه فرآیند تولید و فرآوری نهایی را توسط شرکت ایرانی گذرانده است؛ بنابراین با قیمتی مناسب تر از نمونه های وارداتی به فروش رسیده و این موضوع نیز روی مرغوبیت آن نزد خریداران تاثیر گذاشته است.

نرخ نهایی سنگ آهن گل گهر درجه یک

نرخ نهایی سنگ آهن گل گهر درجه یک سنگ آهن گل گهر که همه صنایع آن را به عنوان بهترین و درجه یک ترین نوع سنگ آهن مصرفی شناخته و حالا از متقاضیان همیشگی آن به شمار می آیند؛ در اشکال متعددی عرضه گشته و در نتیجه می توان گفت که هر یک از این شکل ها روی نرخ سنگ آهن گل گهر تاثیر گذاشته اند؛ مانند:

  1. سنگ آهن دانه بندی شده: این نوع از سنگ ها شامل سنگ های ریزدانه در حد خاک، سنگ های درشت دانه و سنگ کلوخه می شوند.
  2. سنگ آهن گندله: این مواد در اثر بکارگیری فرآیندهایی خاص به شکل کانی آهن تغلیظ شده یا کانی ریزدانه ساخته شده و موارد استفاده وسیعی را به خود اختصاص داده اند.
  3. سنگ آهن کنسانتره: این سنگ به عنوان ماده اولیه بسیار مهم برای ساخت گندله سنگ آهن محسوب شده و قطر آن نیز از یک میلیمتر کوچک تر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما