نرخ روز کنسانتره آهن خالص در ایران

نرخ روز کنسانتره آهن خالص در ایران به معنای جدیدترین قیمتی ست که برای آن در نظر گرفته شده است. این نرخ پس از آن که قیمت اولیه بر اساس خلوص و عیار کنسانتره بر روی آن تعیین شد، با توجه به نوساناتی که در بازار خرید و فروش به چشم می خورد مشخص شده و به مشتریان اعلام خواهد گردید. این نرخ روز معمولاً با تناسب همراه بوده تا مشتریان بیشتری به خرید آن جذب شوند.

نرخ روز کنسانتره آهن خالص در ایران

فرآیند تولید كنسانتره از سنگ آهن

فرآیند تولید كنسانتره از سنگ آهن حتماً تاکنون بارها نام سنگ آهن را شنیده اید و می دانید که این سنگ، ترکیبات آهن داری را در خود جای داده است. فراوری سنگ آهن که در کارخانه های تولید فولاد صورت می پذیرد، این ترکیبات را از یکدیگر جداسازی می نماید و آن را براساس عیاری که دارند، تقسیم بندی خواهد کرد.

تولید کنسانتره از سنگ آهن در کنار تولید سنگ آهن دانه بندی دو مورد از فراورده هایی ست که از سنگ آهن به دست می آید.
فرایند تولید کنسانتره از سنگ آهن:

  • خرد کردن سنگ آهن: ماده معدنی به سیستم سنگ شکن وارد می شود. قطعات سنگی که ابعاد آنها به یک متر هم می رسد در این فرایند به تکه های 20 سانتیمتری تبدیل می شود. این مواد با نوار نقاله به سمت سرند می رود و مجدداً خرد شده و این بار به قطعات 30 میلیمتری مبدل خواهند شد.
  • آسیاب کردن سنگ: آسیاب خودشکن و یا آسیاب غلتکی، سنگهای ریز به دست آمده را تا کمتر از 0.5 میلیمتر خرد کرده و در مراحل بعدی در محیطهای مرطوب باز خرد خواهند شد در نهایت هیدروسیکلونها ابعاد سنگها را بررسی کرده و ترکیب آنها با آب اسلاری را ایجاد می کند.
  • پرعیار سازی: اسلاری با پمپ به جداکننده های مغناطیسی می رسد و در آنجا کانیهای آهن دار جدا می شود. همچنین فلوتاسیون برای تفکیک عناصری مثل گوگرد و فسفر به کار می رود.
  • آبگیری: پس از پرعیارسازی، مقادیر فراوانی آب در سنگ آهن وجود دارد که باید از بن برود و خشک شود. فیلتر و پس از آن فرایند دپو و سایر مراحل مربوطه به کمک ما خواهد آمد.

شرکت فروش کنسانتره آهن خالص

شرکت فروش کنسانتره آهن خالص اهمیت استفاده از کنسانتره آهن خالص در بسیاری از صنایع در کشور ما به صورت گسترده دیده می شود. با توجه به اینکه تولید کنسانتره آهن، در قالب فولادسازی به چشم می خورد و کشورما نیز در این باره صاحب نام و جایگاه ویژه می باشد، شاهد فعالیت بسیاری از مراکز پخش و توزیع آن می باشیم.

فروش کنسانتره آهن به صنایع وابسته به آن، البته که با قیمتهای بسیار متناسبی صورت می پذیرد تا ضمن رونق بخشی به خرید و فروش ان، شاهد تامین نیاز صنایع و مشاغل گوناگون هم باشیم.
شرکت فروش کنسانتره آهن خالص، از مدتها پیش به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد و با موفقیتهای زیادی روبرو می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما