مراکز عرضه سنگ آهن زئولیت

برترین‌ مرکز عرضه سنگ آهن زئولیت محصولاتی با درجه خلوص بالا را در دسترس مصرف کنندگان و همینطور شرکت های تجاری قرار می دهد، این نمونه‌ از فرآورده کاملاً طبیعی بوده و یکی از پرمصرف‌ ترین مواد اولیه به شمار می رود، از طرف دیگر شاهد پخش سنگ آهن خام از سوی ارائه دهنده به گونه کلی می باشیم که با این حساب به قیمت های خوبی در اختیار خریداران متعدد قرار داده می شوند.

مراکز عرضه سنگ آهن زئولیت

اطلاعاتی درباره سنگ آهن خام

اطلاعاتی درباره سنگ آهن خام می دانستید‌ که 5 درصد از پوسته اصلی زمین را آهن تشکیل می دهد؟ این ماده بسیار تاثیرگذار‌ در زندگی ما انسان ها، یکی از پرمصرف‌ ترین ها محسوب می گردد، ولی پس از استخراج فوری در کوره ها انداخته و مذاب نمی گردد، بلکه ابتدا آن را خالص سازی می کنند، زیرا که در آن ترکیبات متفاوت مانند زیر وجود دارد:

  • مگنتیت که بیشتر از 75% خالص می باشد.
  • هماتیت نیز نزدیک به 72% خالص می باشد.
  • لیمونیت یکی از ترکیبات دیگر بوده که 60 درصد را در بر می‌گیرد.
  • سیدریت 48 درصد آهن در خود جای داده که می توان آن را استخراج نمود.

البته این را هم بگوییم که محصولاتی ارزش برداشت و فرآوری را دارند که بالای 50 درصد آهن در آنان یافت می شود، وگرنه ترکیباتی که کمتر از این حد چنین ماده ای را در خود جای داده اند، زیاد یافت می شوند، اما به دلیل مخارج بالای آماده سازی از نظر اقتصادی و صرف کردن وقت ارزش ندارد.

روی هم رفته از این سنگ آهن پس از این که استخراج شد و خالص سازی گردید، در صنایع زیادی استفاده می کنند که می توان به هواپیما سازی، قطار سازی، تولید اتومبیل، ساخت لوازم خانگی، مبلمان، مجسمه و … اشاره کرد، آهن یکی از مواد اولیه استراتژیک و مهم در حال حاضر به شمار می رود.

پخش کلی سنگ آهن زئولیت

پخش کلی سنگ آهن زئولیت سنگ آهن زئولیت را برترین‌ پخش کننده به گونه کلی در دسترس خریداران مختلف قرار می دهد، همانگونه که در ابتدا گفتیم کارخانه جات و گروه های بازرگانی اند که مشتریان اصلی محسوب می شوند، اما آنان قادر بوده تا از این مرکز اصلی توزیع بهترین نمونه ها را با درصد خلوص خوب به دست آورند.

این کار برای آنان از نقطه نظرات متفاوت نیز منفعت دارد، چون که می توانند بدون هزینه های جانبی و همینطور بی آن که نگرانی بابت اتلاف وقت داشته باشند، از هر جای ایران که هستند درخواست را ارائه دهند و سریع به آن چه می خواستند دسترسی حاصل نمایند، برای خرید هم نیاز می باشد تا با این مجموعه از طرق‌ گوناگون آسان تماس برقرار کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما