مراکز توزیع کنسانتره آهن خشک

به دلیل وجود معادن بیشماره سنگ آهن در ایران به یکی از کشورهای صادرکننده و مهم در زمینه سنگ آهن کنسانتره آهن خشک به شمار می رود به دلیل فراوانی سنگ آهن و فلزات آهن در معادن و کارایی این عنصر کاربردی در زندگی ماشینی امروز در عصر جدید در صنایع مختلف این محصول مورد نیاز است. سنگ آهن خشک پس از استخراج از معادن به کارخانه‌های تولید کنسانتره آهن خشک برده می شود و در آنجا با استفاده از آسیاب کردن مواد اضافی آن جدا شده و محصول خالص به دست می آید که توسط مراکز توزیع کنسانتره آهن خشک به فروش می رسد.

مراکز توزیع کنسانتره آهن خشک

نکات مهم در انتخاب کنسانتره آهن عیار بالا

نکات مهم در انتخاب کنسانتره آهن عیار بالا آهن یکی از ابزار بسیار کاربردی به شمار می‌رود که در صنایع مختلف مانند صنایع خودروسازی، ساختمان سازی و صنایع مختلف زیرسازی آن و مواد اولیه آن آهن و فولاد می باشد نیاز مبرم به این فلز و فرآورده های آن دارند. موادی که طی فرآیندی در کارخانه دانه بندی و خشک آسیاب می شوند باید بدون مواد اضافی باشد که میزان کنسانتره آهن عیار بالا توسط آزمایشگاه مورد بررسی قرار داده می شود که خالص و بدون داشتن دانه های اضافی باشد.

هرچه محصول خالص تر باشد عیار آن نیز به مراتب بالاتر می‌رود و همچنین مقاومت و پایداری آن نیز بیشتر است. در روش جداسازی کنسانتره آهن عیار بالا مراحل مختلف به پاکسازی و جداسازی سنگ آهن که در هر مرحله آن افزوده می شود و محصولی یکنواخت تر و خالص تر به دست می آید در این روش ها که به صورت مغناطیسی انجام می شود کار جداسازی بسیار آسان صورت می گیرد و دانه های اضافی پدرش مغناطیسی از سنگ آهن جدا می شود.

محصول به دست آمده در این مرحله گندله نامیده می‌شود و از مراحل تولید آهن به شمار می رود گندله برای تولید آهن وارد کوره شده و در دمای بسیار بالا حرارت داده و ذوب می شود وزن میزان استحکام و پایداری بسیار بالایی نیز برخوردار است قابلیت انعطاف پذیری از ویژگی های این محصول می باشد. بسیاری از صنایع بزرگ وابسته به تولید آهن و فولاد هستند.

فروش مستقیم کنسانتره آهن خشک

فروش مستقیم کنسانتره آهن خشک کشور ما به دلیل غنی بودن سنگ های معدنی وجود معادن بسیار متعدد، در تولید کنسانتره و گندله راه آهن خشک یکی از تولید کنندگان بزرگ و صادرکننده این محصولات می باشد فروش کنسانتره آهن و صادرات آن رقص و نقاط دنیا به یکی از تجارت های مهم تبدیل شده است برخی از این شرکت‌ ها فروش مستقیم کنسانتره آهن را در دستور کار خود قرار دارند تا خریداران آن را مورد بررسی قرار دهند و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما