قیمت فروش کنسانتره آهن 67 درصد تناژ بالا

سنگ آهن کنسانتره یک ماده خام در صنایع فولاد می باشد که ابتدا به کنسانتره تبدیل می شود کنسانتره آهن که از سنگ آهن به دست می آید و کاربردهای مختلفی دارد. این محصول تولید شده در کشور از طریق این مجموعه به فروش می رسد.

شما عزیزان جهت اطلاع از قیمت فروش کنسانتره آهن 67 درصد تناژ بالا می توانید از طرف راه‌های ارتباطی درج شده در پایین صفحه با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

قیمت فروش کنسانتره آهن 67 درصد تناژ بالا

معرفی کامل کنسانتره آهن

معرفی کامل کنسانتره آهن برای اینکه سنگ آهن عیار سازی شود، از کنسانتره آهن استفاده می گردد. کنسانتره پودری سیاه رنگ است که در صنایع ذوب آهن کاربرد دارد و برای تولید انواع آهن اسفنجی، گندله آهن و سایر محصولات فلزی استفاده می گردد.
با توجه به اینکه کنسانتره آهن هیچگونه مواد مضری ندارد در هزینه های تولید صنایع و صرفه‌جویی در زمان اهمیت بسیار بالایی دارد.
به دلیل اینکه عناصر مضر و ناخالصی سنگ آهن حذف شود، عیار آهن موجود در سنگ افزایش و کنترل پیدا کند و  همچنین ظاهرا داخلی سنگ یکپارچه شود، تبدیل به کنسانتره آهن می گردد.
سنگ آهن کویر در چهار روش خرد شدن، آسیاب، عیار سازی و آبگیری تولید می گردد. کنسانتره آهن معمولاً به صورت دانه بندی و بدون آب انجام می‌شود و به دلیل پایین بودن عیار در کوره های معمولی قابل استفاده نیست از این رو برای اینکه کنسانتره با عیار بالا تولید شود به روش های پیشرفته تری انجام می گردد.
برای تولید این کنسانتره ها در اولین مرحله سنگ معدن به کارخانه می رود تا مواد معدنی توسط سنگ شکن به قطعات ریز تری تبدیل شود. سپس مواد خرد شده با توجه به ابعاد و ویژگی هایی که دارند، از دستگاه سنگ شکن عبور می ‌کند و سپس این سنگ‌ های معدنی عیار سازی می‌شود و پس از جدا شدن ترکیبات باطل از مواد اصلی، آب گیری می گردد.

تولید کننده کنسانتره آهن 67 درصد

تولید کننده کنسانتره آهن 67 درصد تولید کننده کنسانتره سنگ آهن 67 درصد، این محصول را با استفاده از بهترین مواد اولیه مرغوب با دستگاه‌های پیشرفته تولید می کند. به همین دلیل کنسانتره های تولید شده در کشور از بالاترین کیفیت برخوردار می باشد. فروش کنسانتره آهن در انواع دانه بندی توسط واحدهای استخراج سنگ آهن انجام می شود.

شما عزیزان اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید آن را به صورت عمده با قیمت پایین مقرون به صرفه خریداری نمایید مجموعه ما به عنوان یکی از نمایندگی‌های عرضه کنسانتره آهن می باشد که این محصول را مستقیم و بی واسطه در اختیار مراکز تولیدی و مصرف کننده قرار می‌دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما