قیمت سنگ آهن زنجان در بازار کشور

سنگ آهن جلیل در صنایع استفاده بسیار زیادی می شود که از آن ها می‌ توان به کانتینر سازی و خودروسازی اشاره داشت.

این نمونه محصولات بیش تر از همه در ایران، در معادن استان زنجان یافت می شود. اما با توجه به خالص بودن سنگ آهن زنجان و کیفیت بالای محصولات، بازار فروش آن هم بسیار خوب بوده و همچنین به دلیل کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردارند.

قیمت سنگ آهن زنجان در بازار کشور

ظرفیت قطعی معادن سنگ آهن زنجان

ظرفیت قطعی معادن سنگ آهن زنجان

سنگ آهن جیرفت فلزی است که چند درصد از پوسته زمین را در بر گرفته است. سنگ آهن می‌ تواند به خوبی اکسید شود و این در حالی است که به تنهایی عنصر محکمی نیست و برای محکم سازی آن و استفاده در صنایع ساختمان سازی نیاز به این دارد که آلیاژ آن با استفاده از عناصر بسیاری تهیه شود که معمولاً این عنصرها نیکل و کروم هستند‌.

از سنگ آهن، فولاد تهیه می شود و بیش تر از سنگ آهن، از فولاد استفاده می شود. از آن در صنایع خودروسازی و ساخت و ساز استفاده زیادی می شود. برای تهیه یک تن آهن در کوره بلند نیاز به ۷۵ تن سنگ آهن است.

نمی‌توان برای سنگ آهن جایگزین مستقیمی در نظر گرفت، اما فولاد دارای جایگزین‌ هایی است. مثلا می توان به جای آن از آلومینیوم استفاده کرد که در صنایع خودروسازی بسیار استفاده می شود. همچنین در تولید کانتینر و شیشه جایگزین هایی برای فولاد وجود دارد. از اصیل ترین تولیدکنندگان سنگ آهن می‌ توان به استرالیا و پس از آن به برزیل اشاره داشت. روسیه و آمریکا هم در این زمینه بسیار فعال هستند. اما در ایران شهری مثل زنجان در این زمینه پیشگام بوده و نیاز سنگ آهن کشور را تامین می کند. در سال های گذشته سنگ آهن ایران به صادرات هم می رسید که در حال حاضر این صادرات ممنوع شده است.

استان زنجان از استان هایی است که دارای ظرفیت بسیار خوبی برای برداشت سنگ آهن برخوردار است. در معادن استان زنجان، تقریباً ۴۵۰ هزار تن ماده خالص استخراج می شود. در حال حاضر می‌ توان از این معادن، ۳۶ قلم ماده معدنی برداشت کرد.

فروش سنگ آهن زنجان تناژ بالا

فروش سنگ آهن زنجان تناژ بالا

با توجه به کارایی بسیار زیادی که این محصول دارد، فروش سنگ آهن در هر برهه از زمان بسیار زیاد بوده و اگر هم کشوری از این محصول غنی نباشد، حتما نیاز به واردات آن دارد.

در ایران معدن سنگ آهن زنجان، عملکرد بسیار پویایی داشته و بسیاری از فلزات مورد نیاز کشور را تامین می نماید. معمولاً این معدن مواد خام را در تناژ بالا به فروش می رساند که می‌ تواند در پویایی کارخانجات ایرانی بسیار موثر باشد و بسیاری از مشکلات را حل نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما