قیمت روز سنگ آهن هماتیت اولوژیست

قیمت روز سنگ آهن جلیل را می توانید از طریق وب سایت اینترنتی ما مطلع شوید. سنگ آهن هماتیت اولوژیست ارزان قیمت و با کیفیت را می توانید از طریق وب سایت ما خریداری کنید، و از مزایای این خرید بهره مند شوید، برای آشنایی بیشتر با سنگ آهن با ما همراه باشید.

قیمت روز سنگ آهن هماتیت اولوژیست

ترکیبات سنگ آهن چیست؟

ترکیبات سنگ آهن چیست؟

سنگ آهن عنصری می باشد، با عدد اتمی 26 و وزن اتمی 5585 نقطه ذوب آن 2535 و نقطه جوش آن 3000 درجه سانتی گراد است. آهن از چهارمین عنصر فراوان در جهان می باشد، اجزای تشکیل دهنده پوسته جامد زمین می باشد، و 4/2 درصد پوسته زمین از سنگ آهن تشکیل شده است.

معروفترین کانی های سنگ آهن، ترکیبات اکسیدی بویژه مگنتیت(Fe 3o 4) و هماتیت(Fe ۲ o ۳) می باشند، که در رنگ خاکستری تا زرد و قرمز متغیر می باشد. کانی های عمومی دیگر مانند گوتیت و لیمونیت و کربناته مانند Feco3 می باشند.

مهمترین ذخایر سنگ آهن جهان در ایران شناخته شده اند. ذخایر ماگمایی نیز همچنین می توانند منبعی برای ذخایر بزرگ مگنتیتی باشند.

سنگ آهن جیرفت از نظر ساختار و ترکیبات شیمیایی متفاوت و متنوع هستند.

نظر به اینکه کوره‌های تولید آهن و فولاد، حداکثر بازده را با ترکیب ثابت مواد اولیه می‌توانند داشته باشند، لذا ضروری است که انواع مختلف سنگ‌های آهن تامین شده و نیز مواد جنبی به‌ گونه‌ای وارد کوره می شوند، که از خواص فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی ثابت برخوردار می باشد.

فروش مستقیم سنگ آهن هماتیت از معدن

فروش مستقیم سنگ آهن هماتیت از معدن

فروش سنگ آهن هماتیت از معدن بازار گرم و پر رونقی دارد، عوامل مختلفی از جمله کیفیت بالا و قیمت مناسب باعث افزایش فروش شده است، بزرگ ترین معدن سنگ آهن در ایران معدن چادرملو می باشد. و به عنوان  بزرگترین تولید کننده کنسانتره سنگ‌ آهن در ایران است، با ذخایر استخراج شده، به مقدار 320 میلیون تن در کویر مرکزی ایران در 180 کیلومتری شمال شرقی شهرستان یزد و 300 کیلومتری جنوب طبس قرار گرفته است. عمر ذخایر سنگ‌آهن معدن چادرملو 10 سال دیگر به پایان می‌رسد.

سنگ آهن به اشکال مختلفی در بازار عرضه می‌شود، تا تمام صنایع بتوانند مطابق با نیاز خود این ماده معدنی را تهیه کنند، و مورد استفاده قرار دهند.  سنگ‌آهن دانه‌ بندی شده یکی از انواع سنگ آهن است که به دلیل خاصیت احیا پذیری کم در سال‌های اخیر استفاده از آن کاهش یافته است. متداول‌ترین روش استفاده از سنگ آهن، به حالت کلوخه است. به طور کلی در هر سال معادل 700 میلیون تن کلوخه تولید می‌شود، و از آن در صنایع تولید آهن و فولاد بهره گرفته می‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما