قیمت روز سنگ آهن اسفنجی

قیمت روز میلگرد تیرچه 6 متری و سنگ آهن اسفنجی با توجه به نوسانات اقتصادی موجود در کشور و تورمات کنونی مانند اقلام و محصولات دیگر ثابت نمی باشد و مدام در حال تغییر است همچنین مواردی نظیر کیفیت و روش تولید این محصول، درجه خلوص آن، شرکت تولید کننده، روش عرضه و تقاضا، میزان و حجم خرید و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. قیمت آهن اسفنجی در خرید و فروش هایی که به صورت عمده و یا مستقیم مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت روز سنگ آهن اسفنجی

مهمترین کاربرد های سنگ آهن اسفنجی چیست؟

مهمترین کاربرد های سنگ آهن اسفنجی چیست؟ مهمترین کاربرد سنگ آهن اسفنجی در کوره های القایی در کارخانه های فولاد سازی می باشد و امروزه از این محصول در واحد‌های مختلف کارخانه های فولاد سازی استفاده زیادی می شود‌ و جایگزین بسیار خوبی به جای قراضه های آهن می باشد و آهن اسفنجی دارای درجه خلوص بالایی است.

میلگرد صادراتی تبریز عیار بالاتری نسبت به قراضه آهن دارد و همچنین جابجایی و ذخیره و نگهداری این محصول به راحتی انجام می شود. آهن اسفنجی به صورت قطعات نامنظم کروی شکل و متخلخل می باشد و به دلیل دارا بودن ظاهری اسفنجی شکل به این نام خوانده می شود.

آهن اسفنجی از بازیافت کانی آهن طبیعی و به روش میدرکس تولید می شود. در حال حاضر آهن اسفنجی به دلیل کاربرد فراوان و کارایی و عملکرد مطلوب فروش بالایی را در داخل و خارج از کشور به خود اختصاص داده است و بسیاری از متقاضیان این محصول را به صورت کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. این محصول در کارخانه های بزرگ توسعه آهن و فولاد در شهرهای مختلف کشور با رعایت استانداردهای لازم و با کیفیتی عالی تولید و بسته بندی های متنوع به مشتریان ارائه می شود.

کارخانه تولید سنگ آهن اسفنجی

کارخانه تولید سنگ آهن اسفنجی کارخانه تولید سنگ آهن اسفنجی این محصول را توسط دستگاه های مجهز و با بهترین کیفیت  و در حجم عمده تولید و راهی بازار فروش می کند و با توجه به کاربرد فراوان در صنایع مختلف از فروش بسیار خوبی در بازار های داخلی و خارجی برخوردار می باشد. در حال حاضر صادرات آهن اسفنجی توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه با ضمانت کیفیت انجام می شود که به علت کیفیت بالا و استفاده زیاد در آنجا نیز متقاضیان بسیاری دارد.

صادرات انواع آهن اسفنجی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری مناسبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران با سایر کشورهای همسایه مؤثر است همچنین زمینه های ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما