قیمت خرید سنگ آهن کم عیار بافق

شهر بافق که در منطقه ی کویری و خشک واقع شده است دارای معادن سنگ آهن می باشد همچون چغارت که سنگ آهن موجود در این معدن از نوع کم عیار می باشد.

قیمت خرید سنگ آهن کاشان از نوع کم عیار داری قیمت مناسب و پایینی می باشد که در حال اصلاح می باشد تا معدن داران نیز سود مناسبی را به دست آورند.

قیمت خرید سنگ آهن کم عیار بافق

دسته بندی کیفی انواع سنگ آهن اسفنجی

دسته بندی کیفی انواع سنگ آهن اسفنجی

آهن اسفنجی که از احیای مستقیم سنگ آهن کدال به دست می آید که به اصطلاح به آن گندله می گویند و چون دارای ظاهری اسفنجی است به نام آهن اسفنجی شناخته می شود.

سنگ آهن اسفنجی به دلیل عیار بالا مناسب ساخت فولاد و آهن است این سنگ پس از ذوب و احیا در ریخته گری ها برای ساخت وسایل زیادی از آن استفاده می شود که به سه شکل تختال، شمش و میلگرد موجود و قابل استفاده می باشد.

امروزه به دلیل کمبود سنگ آهن و همچنین قیمت بالا کارخانه های فولادسازی توجه ی ویژه ای را به گندله ی متخلخل یا همان سنگ آهن اسفنجی نشان داده اند و بسیار از آن ها استفاده می کنند که اولین کارخانه یک کارخانه ی یزدی بود که مبادرت به استفاده از سنگ آهن اسفنجی نمود.

برای تهیه ی این نوع سنگ آهن به روش های گوناگونی عمل می شود از جمله روش میدرکس،استفاده از منابع گازی و استفاده از زغال سنگ حرارتی که هر کدام دارای کیفیت های متفاوتی هستند و همین امر موجب کارکرد ها و کاربردهای گوناگون آنها می شود.

برای دسته بندی کیفی انواع سنگ آهن اسفنجی باید به میزان آهن و کربن موجود در سنگ توجه شود بدین گونه که هر چه میزان آهن موجود در سنگ زیادتر باشد سنگ مطلوب تری است و اگر رسوبات آهن در سنگ کمتر از 30 درصد باشد این سنگ مطلوب نیست و در صنعت گندله سازی کاربردی ندارد.

عرضه کنندگان برتر سنگ آهن بافق

عرضه کنندگان برتر سنگ آهن بافق

بزرگترین تولیدکنندگان سنگ آهن کشور ایران و هند به دلیل موقعیت جغرافیایی و معادن عالی است که در این کشور ها وجود دارد. سالانه مقدار زیادی از این محصول که در کارخانه جات بافق تولید می شود به خارج از کشور و در بازار های جهانی فروخته می شود. عرضه سنگ آهن بافق برای تولید انواع شمش آهن، ورق های آهنی و… به شرکت های تولیدی داخل در اولویت قرار دارد.

افزایش تولید و عرضه سنگ آهن بافق چه به صورت خام یا به عنوان مواد اولیه در کارخانه های تولید انواع فراورده های سنگ آهن موجب شده تا زمینه اشتغال زایی بیشتر برای کارجویان و جوانان فراهم شود. با فروش این محصولات در بازار های جهانی و به دلیل کیفیت بالا این محصولات به عنوان برند معتبر فروشی خوبی در این بازار ها داشته و ارز قابل توجهی را نصیب کشور و شرکت های تولید نموده است که همین امر موجب رونق اقتصادی کشور گشته است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما