قیمت خرید سنگ آهن صادراتی

برای تولید میلگرد بستر هبلکس و فولاد از انواع سنگ آهن استفاده می شود. در واقع ۹۸ درصد ماده استخراج شده آهن از معادن، برای تهیه فولاد است. آهن به‌ راحتی اکسید می‌ شود و آلیاژ آن برای افزایش استحکام در صنعت ساختمان سازی استفاده دارد.

قیمت سنگ آهن صادراتی به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توانیم به نسبت عرضه به تقاضا اشاره داشته باشیم. اما شما با تهیه عمده ی این سری از محصولات می توانید خرید خود را به صرفه تر کنید و با نازل ترین قیمت محصول را تهیه نمایید.

قیمت خرید سنگ آهن صادراتی

طرز استفاده سنگ آهن صادراتی

طرز استفاده سنگ آهن صادراتی از سنگ آهن در موارد بسیار زیادی استفاده می شود. این نمونه از محصولات بیش از از همه در ساخت ماشین آلات و تجهیزات ساختمان سازی استفاده می شوند‌. همچنین از آن ها برای تجهیزات مختلف صنعتی و راه آهن استفاده می شود.

میلگرد ضد سایش دارای کاربردهای متفرقه ی بسیار زیادی است؛ به عنوان مثال در تولید بتن و سیمان، شست و شوی زغال سنگ و… استفاده کثیری دارند.

از انواع سنگ آهن قطعات اتومبیل به وفور استفاده می شود، همچنین در صنایع داروسازی به عنوان ردیاب کارایی دارد. سنگ آهن به عنوان ماده موثر در امر فلزکاری و ساخت جوهرهای مغناطیسی استفاده می شود. همچنین انواع آهن های قرمز در نقاشی و جوهر پرینت و لوازم‌ آرایشی بعنوان مثال در تهیه سایه چشم استفاده می شود.

در حال حاضر انواع سنگ آهک به شیوه‌ های متنوعی به بازار ارائه می‌ شوند که از آن ها می‌ توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • دانه بندی شده: نمونه دانه بندی شده سنگ آهن از خاصیت انعطاف پذیری پایینی برخوردار می باشد.
  • کلوخه: کلوخه رایج ترین شیوه استفاده از انواع سنگ آهک می باشد که میلیون ها تن از آن ها به صورت سالانه تولید می‌ شود و در صنایع مختلفی استفاده دارند.
  • گندله: گلوله های تولید شده از نرمه سنگ آهن می باشد که برای تهیه آن به مواد اولیه بسیار زیادی نیاز است. این محصول در ابتدای امر خام بوده و پس از پخته شدن سخت می شود. حدود 80 درصد گندله تولید شده در کوره بلند و حدود 20 درصد در احیای مستقیم کاربرد دارد.

خرید انواع سنگ آهن صادراتی

خرید انواع سنگ آهن صادراتی

با توجه به کارایی بالای انواع سنگ آهن، بازار خرید این سری از محصولات بسیار داغ می باشد. در این زمینه فروشندگان بسیاری به ارائه جدیدترین سنگ آهن می‌ پردازند که در این صورت خریداران می توانند با خیالی راحت سنگ آهن با کیفیت خود را تهیه نمایند. برای اینکه در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود، می توانید از فروشگاه اینترنتی ما این سری از محصولات را خریداری نمایید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما