قیمت بهترین سنگ آهن اسفنجی

سنگ آهن کردستان از معادن استخراج شده و برای ساخت انواع آهن و مشتقات آن نظیر فولاد مورد استفاده قرار می گیرد در واقع اگر اکسیژن را طی فرآیندی از سنگ آهن جدا کنیم محصول بدست آمده آهن اسفنجی است.

سنگ آهن اسفنجی دارای مقاومت بسیار بالایی است و درصد بالایی از آهن را دارد و در صنعت بسرعت جای آهن قراضه را گرفت و با تمام خواص و ویژگی هایی که دارد از قیمتی بسیار متعادل و منصفانه برخوردار است.

قیمت بهترین سنگ آهن اسفنجی

مختصری درباره مراحل تولید سنگ آهن اسفنجی خام

مختصری درباره مراحل تولید سنگ آهن اسفنجی خامسنگ آهن کلوخه حاصل کار معدن کاران عزیز و کار شبانه روزی آنها در معادن آهن است سنگ معدن آهن که از معادن استخراج می شود در کارخانجات طی مراحلی به فرآورده های آهن و فولاد تبدیل می شود تا در ساخت انواع سازه از آن استفاده شود.

سنگ آهن بدست آمده از معادن را طی پروسه ای بدون عملیات مذاب کردن تحت شرایطی قرار داده و اکسیژن آن را جدا کرده و به این ترتیب گندله و یا آهن اسفنجی تحصیل می شود آهن اسفنجی به دو روش زغال سنگ و گاز طبیعی بدست می آید که پروسه احیای گندله توسط گاز خود در سه بخش جا داده می شود که روش میدرکس بسیار پر استفاده تر و کم هزینه تر است و اما در روش استفاده از گاز طبیعی از دو بخش تجزیه گاز و آماده سازی آن استفاده می کنند در این روش گاز متان با بخار آب ترکیب شده و تجزیه می شود سپس این عناصر به سنگ آهن وارد شده در کوره اضافه می شود و اکسیژن از سنگ آهن جدا شده به این ترتیب گندله یا آهن اسفنجی که دارای شکلی کروی و بسیار متخلخل است تولید می شود.

برای تولید سنگ آهن بهتر است به معادن سنگ آهن سری زده و سنگ آهن را از معادن و از کارگران زحمتکش طلب کنید.

بهترین راه خرید سنگ آهن اسفنجی

بهترین راه خرید سنگ آهن اسفنجی تولید کننده آهن اسفنجی را از سنگ آهن استخراج کرده و این کالا را که درصد بالایی از آهن را در خود دارد برای مصارف صنعتی و فولاد سازی در اختیار تمام مراکز فروش و توزیع معتبر می گذارد تا به مصرف صنعتگران برسد. البته خرید سنگ آهن توسط کارخانجات بابت استخراج گندله و انواع مشتقات آهن صورت می گیرد.

تولید کننده انواع تولیدات خود را در سایتی که در اینترنت راه اندازی کرده گذاشته تا انواع محصولات خود را به تمام مصرف کنندگان این محصولات ارائه داده تا تمام صنعتگران از انواع این تولیدات اطلاع یافته و در صورت لزوم این محصولات را خریداری کنند.

اگر شما تمایل داشته باشید از قیمت منصفانه این محصولات برخوردار شوید بهتر است واسطه ها را کنار بگذارید و کالا را بصورت مستقیم و یا عمده تهیه و مصرف فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما