قیمت انواع نرمه گندله آهن عمده

گندله آهن، یکی از متریال ها و مواد اولیه مهم و پر مصرف است، که در طی فرایند تولید کردن آهن از آن به وفور استفاده می شود. البته خود این محصول را از سنگ آهن حاصل می کنند و ممکن است در اندازه های کوچک یا بزرگ دیده شود، که به سایز های بسیار ریز آن، خرده یا نرمه گندله آهن گفته می شود. قیمت انواع نرمه گندله آهن عمده، تحت تاثیر عواملی چون درجه خلوص آن تعیین می گردد.

قیمت انواع نرمه گندله آهن عمده

مراحل تولید نرمه گندله آهن عمده

مراحل تولید نرمه گندله آهن عمده کارخانه های فعال در زمینه تولید کردن فلزات مختلف و ذوب آهن، در طی فرایند استخراج کردن فلز از داخل سنگ های معدنی، چند نوع محصول جانبی دیگر را هم تولید می کنند، که بعد ها از آن ها در صنایع مختلف استفاده می گردد، که در این بین گندله آهن از همه آن ها مهمتر است.

ما در این مطلب قصد داریم که مراحل تولید نرمه گندله آهن عمده را مورد بررسی قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

  • فرایند و پروسه تولید کرده گندله آهن در واحد های صنعتی، شامل چند مرحله مختلف است. در ابتدا باید مواد اولیه برای تولید این محصول آماده سازی شود، که این مواد شامل سنگ آهن، آب و آهک هستند.
  • در مرحله دوم این مواد تحت فشار و حرارت مشخصی با هم ترکیب می گردند، تا فعل و انفعالات شیمیایی خاصی در آن ها صورت گیرد. حال گندله های خام تولید می شوند، که باید در یک مرحله پخت بر روی آن ها صورت گیرد، که موجب تشکیل شدن گندله سبز می گردد.
  • در مراحل بعدی گندله های سبز را ابتدا گرم می کنند و بعد مجددا پخت می نمایند. در نهایت آن ها را بر اساس سایزشان سورت کرده و نرمه های گندله را از دانه های درشت جدا می کنند.

فروش انواع نرمه گندله آهن عمده

فروش انواع نرمه گندله آهن عمده قیمت نرمه گندله آهن، با توجه به روش سفارش محصول و حجم خرید آن، به میزان خلوص و عیاری که این محصول دارد وابسته می باشد. چرا که آن را در صنایع تولید فلز مورد استفاده قرار می دهند و می تواند بر روی کیفیت محصولات فلزی تاثیر داشته باشد.

مراکز پخش و فروش نرمه گندله، انواع و اقسام این محصول را در حجم عمده و به صورت مستقیم و بدون واسطه، از کارخانه های صنعتی وارد کرده و سپس به شکل کلی یا جزئی در اختیار مصرف کننده ها قرار می دهند.

این مراکز برای فروش بهتر و راحت تر محصولات خود، بستر فضای مجازی را هم به کار می گیرند. در این راستا ما هم در این مجموعه به خرید و فروش این محصول می پردازیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما