قیمت انواع سنگ آهن همات اولوژیست

مهمترین کانی در جهان طبیعت آهن مگنتیت و هماتیت می باشد و نوع اولوژیست آن نوعی هماتیت است که مقدار آهن آن ۷۰ درصد است و در خود مقدار کمی آب دارد و رطوبت دارد، قیمت انواع سنگ آهن همات اولوژیست را از طریق سایت های فروش معتبر آن بررسی کنید، قبل از خرید می توانید از مشاوره های آنلاین سایت فروش سوال های مربوطه خود را بپرسید.

قیمت انواع سنگ آهن همات اولوژیست

اطلاعاتی درباره سنگ آهن همات اولوژیست عیار بالا

اطلاعاتی درباره سنگ آهن همات اولوژیست عیار بالا سنگ آهن هماتیت از انواع سنگ آهن است که دارای ویژگی های منحصر بفرد و کربرد های بسیاری است و می توان گفت در زندگی روزمره ما بسیار با اهمیت است، به دلیل اینکه مستحکم بودن و در دسترس و ارزان بودن سنگ مهم و با ارزش و پرکاربردی است و باید گفت اصول و بنای خانه سازی ها و شهر سازی ها با استفاده از سنگ آهن می باشد.

هماتیت ها در صنایع سیمان سازی و تولید آهن و فولاد بسیار کاربردی هستند، سنگ آهن هماتیت نیز مانند دیگر سنگ ها از معادن استخراج می شود، هماتیت کریستال مانند و شفاف است.

جالب است بدانید هماتیت برای از بین بردن بیهوشی نیز استفاده می شود، ضد زنگ است و از پودر آن در زنگ سازی استفاده می شود، شکل ظاهری آن فلس دار و دانه دانه و به رنگ قرمز قهوه ای و به صورت صدفی و فلزی می باشد.

نوع اولوژیست سنگ آهن در دسته هماتیت ها است که آهن موجود در آن 70 درصد است و مقدار کمی آب دارد و رنگ آن خاکستری فولادی تا سیاه آهنی می باشد و زمانی که آن را قطعه قطعه و به صورت نازک در می آورید به رنگ قرمز سیر است.

بلورهای این سنگ ورقی و لوحه مانند و از ضخامت نازک تا ضخیم است، بسیاری از این کانی ها توده ای مانند و بسیاری متراکم تر و یا ستونی و رشته اند و در بسیاری حالت قلوه ای و خوشه ای دارند، هماتیتی که پردازش و پردازش نشده درخشندگی ندارد و مات است، اغلب این سنگ در اشیای تزئینی به صورت تراشیده شده و در طرح های کنده کاری شده قلم زنی استفاده می شود.

خرید بدون واسطه سنگ آهن همات اولوژیست

خرید بدون واسطه سنگ آهن همات اولوژیست هماتیت یکی از سنگ های معدنی است و از آهن تولید می شود و سنگی با درخشش مشخص و قیمتی است، به طور قابل توجهی متراکم و دارای مشخصه شکست نور بالایی است، از رنگ آن به عنوان رنگ مایه قرمز استفاده می شود،نها را خرید سنگ آهن عیار بالا بدون واسطه را با کاهش قیمت داشته باشید، خرید این نوع سنگ ها را می توانید از طریق سایت های آنلاین نیز داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما