قیمت انواع سنگ آهن سیرجان

قیمت انواع سنگ آهن سیرجان متاثر از عوامل مختلفی مانند قیمت فولاد، شاخص تولید ناخالص داخلی، قیمت نفت خام، قیمت آلومینیوم، قیمت طلا، نرخ بهره، نرخ تورم، ارزش دلار، ارزش سهام می باشد و میزان تولید آهن و فولاد بر قیمت جهانی سنگ آهن موثرند، سنگ آهن از فراوان ترین سنگ ها در زمین و کاربردی ترین مواد معدنی موجود است و حدود پنج درصد پوسته زمین را تشکیل می ‌دهد.

قیمت انواع سنگ آهن سیرجان

مختصری درباره فرآیند تولید سنگ آهن

مختصری درباره فرآیند تولید سنگ آهن پس از تولید سنگ آهن برای اینکه قابل استفاده شود باید فرایند خالص سازی انجام شود، یعنی پس از استخراج آهن از معادن سنگ باید بر روی آن مراحل فیزیکی و شیمیایی و مکانیکی طی شود، مثلا در مرحله گذر فرآیند شیمیایی سنک اکسید آهن که یکی از انواع سنگ آهن می باشد به وسیله گاز کربن احیا و زنده می شود و بدین وسیله عنصر آهن از آن جدا می شود.

به طور کلی برای خالص سازی سنگ آهن آن را از معدن استخراج و وارد مراحل خرد و آسیاب کردن، سرند و شستشو کردن می کنند، سنگ آهن از نظر شکل ظاهری به صورت های دانه، کلوخه، کنسانتره و گندله می باشد و از نظر نوع کانی به انواع هماتیت،لیمونیت، سیدریت و مگنتیت تقسیم می شود. این تقسیم بندی ها بر اساس شکل ظاهری و نوع کانی می باشد.

سنگ آهن جایگزین مستقیمی ندارد و عمده ترین موارد مصرف سنگ آهن در ساخت ماشین آلات، تجهیزات ساختمان سازی، راه آهن و به کارگیری تولید بتن و سیمان، گل حفاری، شست و شوی زغال سنگ و تهیه رنگدانه ها می باشد.

از سایر کاربردهای سنگ آهن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آهن پودر شده برای استفاده انواع خاص فولادها، مگنت ها، قطعات اتومبیل و کاتالیست ها
  • آهن رادیواکتیو برای استفاده در داروسازی به عنوان عنصر ردیاب در تحقیقات بیوشیمی و فلزکاری اکسید
  • آهن سیاه برای تهیه رنگدانه در ترکیبات پولیش، داروسازی، فلزکاری، ساخت جوهرهای مغناطیسی
  • آهن قرمز برای نقاشی ها، جوهر پرینت، لوازم آرایشی مانند سایه چشم، رنگ های هنری، پلاستیک ها و کودها

سنگ آهن طبیعی انواع مختلفی دارند و قیمت آنها، مناسب و مقرون به صرفه است، قابل ذکر است حداقل آهن موجود در سنگ آهن، 20 درصد است و هر چه مقدار آهن آنها افزایش داشته باشد ارزش بالاتری دارد.

توزیع مستقیم سنگ آهن سیرجان

توزیع مستقیم سنگ آهن سیرجان توزیع سنگ آهن سیرجان در تاژ های مختلف و کیفیت و خلوص بالا و قیمت های مناسب به شعب و مراکز فروش معتبر سراسر کشور صورت می گیرد، بازار فروش سنگ آهن خام آن را با قیمت مناسب و تناژ های متنوع به فروش می رساند.

سنگ آهن یکی از انواع سنگ معدن دارای رگه هایی از آهن می باشد و ماده اولیه تولید فولاد است که به منظور تولید فولاد استفاده می شود، این عنصر به راحتی اکسیده می ‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما