قیمت ارزان ترین نرمه گندله آهن درجه یک

قیمت سنگ آهن معدن درجه یک به پارامترهای متعددی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت و روش تولید این محصول، برند و شرکت تولید کننده، ترکیبات و مواد به کار رفته در آن، نحوه عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های نهایی تولید، ابعاد و اندازه آن و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت نرمه گندله در خریدهای عمده و مستقیم به علت نبودن واسطه ها مناسب تر است.

قیمت ارزان ترین نرمه گندله آهن درجه یک

تفاوت انواع نرمه گندله آهن درجه یک و آهن اسفنجی

تفاوت انواع نرمه گندله آهن درجه یک و آهن اسفنجیسنگ آهن میشدوان درجه یک و آهن اسفنجی چه تفاوت هایی با هم دارند؟ این محصولات از لحاظ روش تولید، کیفیت و کارایی، نوع کاربرد، قیمت، ترکیبات تشکیل دهنده و ….. با هم متفاوت می باشند. گندله آهن معمولاً از کنسانتره سنگ آهن به دست می آید که کنسانتره نیز سنگ آهن آسیاب شده است که در واحد های ذوب و احیای مستقیم کاربرد زیادی دارد و عیار آن نیز در محدوده 65 درصد است و در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

آهن اسفنجی از احیای مستقیم گندله آهن به دست می آید و در مجتمع فولاد سازی کاربرد وسیعی دارد و به شمش یا اسلب و میلگرد تبدیل می شود. ‌آهن اسفنجی دارای ظاهری کروی شکل و متخلخل است و عیار آهن بالایی دارد و با توجه به کیفیت بالا و کارایی مناسب بسیار پرفروش است و دارای مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

خرید انواع نرمه گندله آهن درجه یک

خرید انواع نرمه گندله آهن درجه یک امروزه راههای مختلفی برای خرید نرمه گندله آهن درجه یک وجود دارد و یکی از آسان ترین روش ها خرید به صورت اینترنتی از طریق همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما راهنمایی و مشاوره لازم را برای خریدی بهتر و آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند با شناخت و آگاهی کامل اقدام به خرید نماید و پس از ثبت کردن سفارش، محصول در زمان مقرر به نشانی مورد نظر مشتری ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و امروزه اغلب مشتریان به دلیل مزیت‌ های فراوان خرید غیر حضوری را ترجیح می دهند.

این روزها شرکت‌های مختلفی در مناطق مختلف‌ کشور در زمینه تولید انواع نرمه گندله آهن فعالیت می کنند و این محصول را با استفاده از ترکیبات و مواد اولیه باکیفیت توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته تولید نموده و در ساخت این محصول استاندارد های لازم را رعایت می کنند تا بتوانند محصولی با کارایی مناسب‌ تولید و به دست مشتری برسانند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما