فروش کنسانتره آهن گل گهر به صورت عمده

سنگ آهن کنسانتره از جمله فرآوردهای سنگ آهن است که نقش مهمی در تولید شمش آهن و فولاد دارد و همین نقش استراتژیکی آن در این محصولات مهم باعث خرید و فروش گسترده کنسانتره در سراسر کشور و کل جهان شده است این محصول به صورت عمده در مرکز فروش آن عرضه می شود که از قیمت های عالی و کیفیت های منحصر به فردی برخوردار است.

فروش کنسانتره آهن گل گهر به صورت عمده

آشنایی با کنسانتره آهن گل گهر و خصوصیاتش

آشنایی با کنسانتره آهن گل گهر و خصوصیاتش خصوصیات سنگ آهن کویر دارا بودن خلوص بالای آن بوده است چون میزان آهن بکار رفته در آن بسیار زیاد می باشد. کنسانتره از سنگ آهن تولید شده و هدف از تولید آن پرعیارسازی سنگ آهن کم عیار و بی کیفیت می باشد که در این روش آهن های سنگ را از مواد زائد جدا می کنند.

فلذا کنسانتره پودری کاملا سیاه است که از سنگ آهن گرفته شده و در صنایع مختلفی که در ارتباط با ذوب آهن است مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در صنایع ذوب اهمیت زیادی داشته و مواد اضافی آن گرفته شده باعث کاهش هزینه ها نیز خواهد شد چون از صرف هزینه و زمان زیاد برای گرفتن مواد زائد آن در کارخانجات جلوگیری می شود.

منطقه معدنی گل گهر از مطرح ترین قطب معادن غنی از سنگ آهن برخوردار بوده و بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور و حتی در خاورمیانه می باشد و با تولید عمده این محصول بخش بزرگی از نیاز بازار و صنایع فولاد را تامین نموده و علاوه بر آن به دیگر کشورهای خارجی نیز آن را صادرات می کند.

بزرگ ترین واحد توزیع کنسانتره آهن گل گهر

بزرگ ترین واحد توزیع کنسانتره آهن گل گهر توزیع کنسانتره آهن گل گهر به صورت گسترده و در سطح وسیعی از کشور انجام می شود که این مراکز با شناختی که از این محصول و بازار آن دارند و با بررسی و شناخت مشتریان در نقاط مختلف کشور به عرضه این محصول پرداخته و به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کنند.

کنسانتره آهن در بازار در قیمت های مختلفی عرضه می شود که نمونه هایی از آن که از خلوص بالایی برخوردار است و کیفیت مرغوب و درجه یکی دارد گرانتر می باشد و این ماده هر چه مواد زائد کمتری داشته و مواد آهن آن بیشتر باشد خالص تر است.

سنگ آهن در معادن مختلف در کشور استخراج می شود و سنگ بعد از استخراج از معادن طی مراحلی آهن آن گرفته شده و به خلوص و عیار بالایی مانند کنسانتره می رسد که شرکت های ذوب آهن این کنسانتره را با دیگر مواد طی فرایندی تبدیل به شمش آهن و در نهایت ساخت آهن می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما