فروش کنسانتره آهن زنجان درب کارخانه

فروش سنگ آهن کردستان توسیط شرکت های معتبر و به روش های مختلف در کشور در حال انجام می باشد که به علت کاربرد فراوان و کارایی مطلوب متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی دارد و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

این محصول در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل اغلب مشتریان این محصول را در حجم بالا و به شکل کلی با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند.

فروش کنسانتره آهن زنجان درب کارخانه

کنسانتره آهن چگونه تولید می شود؟

کنسانتره آهن چگونه تولید می شود؟سنگ آهن کلوخه پس از استخراج از معادن وارد کارخانه تولید کننده شده و در آنجا به وسیله دستگاه های پیشرفته به قطعات ریز تبدیل می شود و قطعات خرد شده به وسیله نوار نقاله حمل شده و این سنگ ها از دستگاه سنگ شکنی عبور داده می شوند و سنگ آهن پر عیار می شود و ضایعات و ترکیبات اضافی از جدا سازی می شود و سنگ آهن پر عیار در خود مقداری رطوبت دارد که به خوبی خشک شده که برای این کار از فیلترهای مخصوص استفاده می کنند.

به این ترتیب کنسانتره سنگ آهنی یک دست و با عیار بالایی تولید می شود که از مزایای تهیه کنسانتره آهن کاهش هزینه تصفیه و کاهش آلودگی می باشد. تولید کنسانتره سنگ آهن به صورت دانه بندی و بدون آب صورت می گیرد و سنگ آهن کم عیار و پر عیار از هم جدا می شوند. کنسانتره سنگ آهن یکی از کاربردی ترین فرآورده های سنگ آهن محسوب می شود که امروزه نقش مهمی در تولید شمش  فولاد و آهن داشته و با توجه به کارایی مناسب فروش خوبی دارد.

تولید کنسانتره آهن در زنجان

تولید کنسانتره آهن در زنجان تولید کنسانتره آهن در زنجان با استفاده از بهترین متریال و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن و با رعایت استانداردهای مربوطه در کارخانه های بزرگ با کیفیتی عالی صورت می پذیرد و این کارخانه ها توانسته اند با بهره وری از تکنولوژی روز دنیا محصولی با کارایی و عملکرد مطلوب را تولید و به دست مصرف کننده برسانند که به علت استفاده زیاد مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

امروزه انواع کنسانتره آهن صادراتی با ضمانت کیفیت و بسته بندی مناسب توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شود که در آنجا نیز بسیار پرفروش می باشد. صادرات انواع کنسانتره آهن علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور شده و در بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران با سایر کشورهای اطراف بسیار مؤثر است همچنین زمینه های ایجاد مشاغل جدید را فراهم نموده که در کاهش نرخ بیکاری تأثیر مطلوبی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما