فروش کلی سنگ آهن گندله

فروش کلی میلگرد اصفهان 16 و سنگ آهن گندله یکی از بهترین فروش ها در حال حاضر به حساب می‌آید که این محصول خوب و با کیفیت را به عرض می رساند.

در واقع امروزه از سنگ آهن گند استفاده های بسیار زیادی می شود و با آن فولاد های بسیار ضخیم و محکمی به تولید میرساند در امر فولادسازی این سنگ آهن ها بسیار حائز اهمیت می باشد به همین دلیل برای مصارف فولادسازی و میلگرد از آن استفاده هایی بسیار زیادی می شود.

فروش کلی سنگ آهن گندله

آشنایی مختصر با سنگ آهن گندله خشک

آشنایی مختصر با سنگ آهن گندله خشک برای آشنایی مختصر با سنگ آهن گندله خشک با ما همراه شوید با این محصول برای شما مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهیم و اطلاعات آن را بازگو می‌کنیم تا شما نسبت به این جریان اطلاعات کامل را داشته باشید در واقع ایران مهد معادن بسیار زیادی از این سنگی آهن ها می باشد سنگ آهن گندله یکی از بهترین و با کیفیت ترین سنگان آهن هایی می باشد که ارزش آهنی آن بسیار بالا است یعنی درصد عیار بالای آهن دارد.

این نوع سنگ های آهن زمانی که از معادن استفاده می شود به راحتی و آسانی به کارخانه مدنظر حمل می‌شوند حمل و نقل آنها آسان و راحت است و به آرامی و آسانی صورت می گیرد بعد از هم در کارخانه توسط کوره های آتش تبدیل به میلگرد اصفهان 18 و آهن می‌شود و در واقع آهن از این سنگ ها جدا می‌شود ذوب می شود و در درجه های بسیار بالایی قرار می‌گیرد تا در آنجا تبدیل پولاد های متفاوتی می باشند فولاد های ضخیم باری که تمامی آنها برای صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در واقع سنگ آهن خشک جداسازی آهن از سنگ بسیار خوب و راحتی انجام می‌شود و این کار مستلزم هزاران هزینه و زمان بسیار زیادی نمی باشد.

قیمت انواع سنگ آهن گندله

قیمت انواع سنگ آهن گندله قیمت انواع سنگ آهن گندله در این مرکز بسیار ارزان و مناسبی باشد در واقع قیمت این نوع سنگ ها بسته به میزان عیار آهن در درون سنگ متفاوت است به همین دلیل هر چه عیار بالا باشد آهن آن نیز از قیمت بیشتری برخوردار است به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر بگیریم اما به شما مرکز را معرفی می‌کنیم که شما می توانید این محصولات را از آن مرکز به صورت عمده و با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار خریداری نمایید.

شما از روش های بسیار آسان و راحتی می توانید با این مرکز ارتباط برقرار کنید ارتباط برقرار فرمایید مرکز کاری بسیار آسان و راحت است و این به نفع شما عزیزان خود خواهد بود. در این مرکز قیمت سنگ آهن بسیار مناسب و ارزان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما