فروش مستقیم گندله آهن آندیا

فروش مستقیم گندله آندیا در کشور امکان پذیر می باشد. برای تولید آهن اسفنجی احیا آن، موجب حذف یا از بین رفتن اکسیژن در سنگ آهن شده و سنگ را به شکل اسفنجی در می ‌آورند که آن را به صورت گندله شکل تولید می ‌کنند. یعنی گلوله های تولید شده از نرم سنگ آهن و یا سایر مواد افزودنی که نخست خام و سپس پخته می شوند و سخت می گردند.

فروش مستقیم گندله آهن آندیا

آنچه باید از گندله آهن بدانید

آنچه باید از گندله آهن بدانید برای تولید گندله خام باید نرم سنگ آهن که شامل مواد افزودنی است، با محلول های تر کننده آب برای دستیابی به شکل کروی در دستگاه‌ های گندله ساز به چرخش در بیایند تا گندله خام تولید شود.

البته در هنگام تولید گندله خام، ممکن است، مواد افزودنی و چسبنده مانند کلسیم، برای افزایش کیفیت گندله به آن اضافه شود. در این مرحله گندله با ابعاد مطلوب و استحکام بالا تولید شده و در دستگاه پخته می‌ شوند. در مرحله بعد این گندله های خام حرارت داده می ‌شوند، تا خشک و پخته شوند‌ در مرحله نهایی این گندله ها به صورتی باید سرد ‌شوند که ترکی در آن به وجود نیاید.

از ویژگی گندله می‌ توان به این موارد اشاره نمود: توزیع یکنواخت ابعاد، تخلخل زیاد و یکنواخت، استحکام زیاد، مقاومت به سایش، قابلیت چسبندگی کم. گندله هایی که به رنگ قهوه ای می باشند از مرغوبیت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند. گندله سنگ آهن از کنسانتره آهن که آهن آسیاب شده است، تولید می ‌شود و در واحدهای ذوب آماده می‌ گردد.

تولید کنندگان گندله آهن آندیا

تولید کنندگان گندله آهن آندیا تولید کنندگان گندله آهن آندیا این محصولات را به دست متقاضیان می ‌رسانند. تولیدکنندگان به استخراج آهن می ‌پردازند که در صنعت فولادسازی پر کاربرد می باشد. گندله آندیا حاوی مقادیر بسیار بالایی از هماتیت به عنوان سنگ معدن طبیعی است. گندله آهن آندیا از استخراج سنگ آهن، از معادن به دست می ‌آید که در صنعت فولادسازی بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

تولیدکنندگان گندله به تولید این محصولات در سطح وسیعی برای تامین نیازهای جامعه می پردازند. برای احیا به روش سنتی، تولید آهن در کوره بلند به روش‌ های متعددی احیای مستقیم انجام می شود. قیمت این محصول بسیار مناسب است و برای آن تعیین گردیده است.

برای خرید آن ها با این هزینه های پرداختی مناسب، باید به صورت بی واسطه و از مرکز فروش و توزیع مستقیم آن ها را خریداری کنید و تهیه نمایید. تهیه ی این اقلام برای شما و تولیداتتان، بسیار سود آور خواهد بود. پس خرید آن ها را از این فرصت ویژه صورت دهید. برای خرید از روش های اینترنتی نیز می توانید، استفاده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما