فروش مستقیم سنگ آهن مگنتیت

فروش مستقیم سنگ آهن مگنتیت سبب شده است که مشتریانی که به خرید این سنگ آهن اسفنجی مراجعه می ‌کنند راحت ‌تر بتوانند که محصول مدنظر خودشان را در کیفیت بالایی به دست بیاورند. این طرح فروش مستقیم سبب می ‌شود که قیمت هایی که برای محصولات در نظر گرفته می ‌شود پایین باشد. از این نظر خریداران در خرید این محصول از نظر قیمتی در مضیقه قرار نمی ‌گیرند.

فروش مستقیم سنگ آهن مگنتیت

آنچه باید از سنگ آهن اسفنجی بدانید

آنچه باید از سنگ آهن اسفنجی بدانید آهن اسفنجی یکی از انواع محصولات می باشد که از احیای مستقیم سنگ آهن به دست می ‌آید. در تولید این سری از محصولات بدون اینکه نیاز به ذوب سنگ آهن وجود داشته باشد اکسیژن را از آن حذف می ‌کنند.

در این روش تولیدی، سنگ آهنی که به دست می آید عیار آن به حدود ۶۷ درصد نیز می رسد. بعد از این که همه این مراحل رد شدند محصولی که به دست خواهد آمد به عنوان آهن اسفنجی شناخته می شود.

اصلی ترین کابردی که این محصولات دارند در این می باشد که آن ها را فرآیند هایی مانند ریخته گری و فولاد سازی استفاده می کنند. شکل این محصولات به سه حالت می باشد. شکل ظاهری که برای این محصولات تعریف شده است به صورت قطعات می باشد که کروی هستند.

به دلیل این که کالا حالت متخلخلی دارند به نام سنگ آهن اسفنجی معروف شده اند. عیار بالای آهن باعث می ‌شود که از نظر مسائل زیست محیطی بسیار محصول مناسبی باشد. این محصول یکی از پرمصرف ترین نوع سنگ های آهن می باشد.

تولید کنندگان سنگ آهن مگنتیت

تولید کنندگان سنگ آهن مگنتیت اصلی ترین تولید کنندگان سنگ آهن مگنتیت تولیدکنندگان صنایع فولاد سازی و صنایع ذوب آهن می باشند. در واقع در شرکت هایی که فعالیت‌های تولید آهن و ذوب ‌آهن انجام می گیرد تولید این سری از محصولات نیز به صورت ویژه انجام می‌ شود .

در تولید سنگ آهن سعی بر این است که محصولاتی تولید شوند که با صرفه باشند و از نظر اقتصادی برای مشتریان حائز اهمیت می باشند . تولید این سری از آهن ها از سال ۸۹ در برخی از شرکتهای ایران انجام گرفته است.

بسیاری از شرکت‌ های بزرگ و کوچک تولید فولاد این سری از محصولات را تولید می ‌کنند و وارد بازار مصرف می‌ کنند. مصرف ‌کنندگان نیز به دلیل مزیت های ویژه ای که این سری از سنگ های آهن دارند مصرف این محصول را در اولویت اصلی خودشان قرار دادند. معمولاً تولید آهن تولید سنگ‌ آهن به دو روش گازی و با استفاده از زغال صنعتی سنگ انجام می گیرد.

بسته به شرایط شرکت تولیدی تولید انجام می‌ شود. هر کدام از روش هایی که مورد استفاده قرار می ‌گیرند باید به صورتی باشد که بازدهی کار بالاتر برود. کشورهایی که دارای ذخایر بالای گاز هستند معمولا از روش های گازی برای تولید این محصولات استفاده می‌ کنند. در ایران نیز برخی از شرکت ‌ها مانند فولاد خوزستان و فولاد مبارکه از گاز برای تولید استفاده می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما