فروش مستقیم سنگ آهن طبیعی

سنگ آهن طبیعی یکی از پر مصرف ترین نمونه های سنگ در معادن می باشد که توسط مراکز فروش مختلفی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. یکی از بزرگترین مراکز فروش این محصول مجتمع صنعتی معدنی سیمرغ آذربایجان می باشد. این مجموعه علاوه بر سنگ آهن دارای محصولات دیگری نظیر کنسانتره آهن،گندله آهن و… نیز می باشد که دارای کیفیت و قیمت مناسب می باشند. این مجموعه علاوه بر فروش محصولات خود در بازارهای داخلی آن ها را به کشور های خارجی نیز صادر می نماید.

فروش مستقیم سنگ آهن طبیعی

از خصوصیات سنگ آهن خام چه می دانید؟

از خصوصیات سنگ آهن خام چه می دانید؟ تمام سنگ هایی که بیش از بیست درصد آهن در ساختار خود داشته باشند سنگ آهن نام دارند. سنگ آهن خام از جمله سنگ های تشکیل دهنده پوسته زمین می باشد که بعد از استخراج، برای مصرف باید تمام ناخالصی های موجود در آن جدا شود تا فلز آهن خالص موجود در آن به دست بیاید. این فلز به تنهایی قابل استفاده نمی باشد. چرا که از استحکام خوبی برخوردار نبوده و به راحتی اکسید می گردد. بنابراین باید آلیاژ آن با عناصر دیگری همچون نیکل و کروم تهیه شود.

سنگ آهن یکی از پرکاربردترین مواد معدنی می باشد که بیشتر در صنایع خودروسازی و ساخت و ساز برای تولید فولاد مورد استفاده قرار می گیرد. هرکدام از این صنایع برای تامین نیاز خود، به اشکال مختلفی از سنگ آهن نیاز دارند. بنابراین سنگ آهن موجود در بازار برای عرضه دارای اشکال مختلفی مانند؛ کلوخه، گندله، دانه بندی شده و… می باشد تا هرکدام از صنایع متناسب با نیاز خود اشکال مختلف آن را خریداری نمایند.

پخش انواع سنگ آهن طبیعی

پخش انواع سنگ آهن طبیعی سنگ آهن موجود در طبیعت دارای انواع مختلفی می باشد که هرکدام از آن ها درصد های متفاوتی از عنصر آهن را دارا می باشند. از جمله انواع سنگ های آهن عبارت اند از؛ سنگ آهن مگنتیت، سنگ آهن هماتیت، لیمونیت، اسپانیک، پیریت و ایلمینت و… که قیمت هر یک از آن ها بسته به میزان عنصر آهن موجود در آن متفاوت می باشد.

پخش سنگ آهن توسط مراکز فروش به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می گیرد. امروزه بیشتر خریداران به دلیل مشغله های کاری فراوان روش خرید آنلاین را ترجیح می دهند. چرا که در این روش به سهولت می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق صفحات مجازی و سایت های فروش مراکز خرید مختلف موجود در سراسر کشور ثبت سفارش نمایند و در زمان مقرر آن را تحویل بگیرند.معمولا در این سایت ها مطالبی نظیر؛ قیمت کالا، نوع برند کالا، کیفیت کالا، آدرس مرکز فروش و… قابل رویت می باشد که در صورت نیاز به توضیحات بیشتر، خریدار می تواند از مشاوران آنلاین سایت ها استفاده نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما