فروش شگفت انگیز سنگ آهن شرق ایران

سنگ آهن کنسانتره یکی از مواد معدنی بسیار مهم و استراتژیک است که در کل جهان از اهمیت زیادی برخوردار است و از گذشته های دور نیز به طرق مختلفی مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه نیز با پیشرفت هایی که در این عرصه به وجود آمده استفاده از آن و کاربردهای آن گسترش یافته است.

ایران یکی از کشورهای استخراج کننده سنگ آهن است که شرق این کشور خاستگاه اصلی این سنگ بوده و نیاز کشور را تامین می کند و لذا سنگ آهن شرق ایران در سراسر کشور در گونه های مختلفی به فروش می رسد.

فروش شگفت انگیز سنگ آهن شرق ایران

بازارهای فروش سنگ آهن در شرق کشور

بازارهای فروش سنگ آهن در شرق کشوربازارهای فروش سنگ آهن کویر در شرق کشور بسیار گسترده است چون در این منطقه معادن و تولیدی های زیادی وجود دارند که در کار عرضه انواع سنگ آهن و فرآوری آن هستند. لذا بیشتر آهن توزیع شده در اقصی نقاط کشور از این منطقه انجام می شود که علاوه بر عرضه در داخل کشور به دیگر کشورها نیز صادرات می شود.

ایران از نظر ذخایر سنگ آهن در رتبه چهارم قرار گرفته و در حال حاضر حدود ۱۶۵ معدن کوچک و بزرگ در کشور فعال است که در مجموع ۶۲ ملیون تن سنگ از این معادن استخراج شده و مورد فرآوری قرار می گیرد و یا صادرات می شود.

معادن سنگ آهن در شرق کشور یکی از درآمدزا ترین نقطه کشور است که از بزرگترین و مهم ترین معادن برخوردار بوده و صادرات آن نیز رونق خوبی به کشور داده و تجارت آن بسیار پرسود می باشد.  سنگ آهن به دلیل کاربردها و استفاده های گسترده ای که دارد خرید و فروش آن رشد قابل ملاحظه ای داشته است

سنگ آهن به دلیل تنوعی که در کانی های آن وجود دارد دارای انواع مختلفی است و امروزه استفاده از آهن بیشتر از سایر فلزات بوده چون علاوه بر مقاومت و کم هزینه بودن بی خطر نیز می باشد. به دلیل استحکام بالا و در دسترس و ارزان بودن آن کاربرد بسیار زیادی دارد مانند:

  • از آهن در ساخت انواع ماشین آلات سبک و سنگین
  • از سنگ آهن در ساخت کشتی ها
  • راه آهن، پل ها، سدها، ساختمان سازی و کاتالیست ها و …
  • در تهیه ادوات جنگی مانند تفنگ و فشنگ و .‌..
  • در ساخت انواع لوازم خانگی
  • ساخت کارخانه ها، بتن، سیمان و حفاری و …
  • آهن رادیواکتیو در داروسازی به عنوان عنصر ردیاب و در تحقیقات بیوشیمی و فلز کاری بکار می رود.
  • اکسید آهن سیاه به عنوان رنگدانه در ترکیبات پولیش در داروسازی، فلزکاری، جوهر مغناطیسی، صنعت الکترونیک و فریت ها
  • آهن قرمز در جوهر پرینت، نقاشی ها، رنگ های هنری، لوازم آرایش، پلاستیک، مراحل نهایی صنعتی و کود

مرغوب ترین سنگ آهن موجود در بازارهای داخلی

مرغوبترین سنگ آهن در بازارهای ایران وجود دارد چون این کشور به وفور از معادن این سنگ برخوردار می باشد و انواع گونه های مختلف آن را استخراج نموده و به صورت خام یا فرآوری شده وارد بازارهای سراسر کشور می کند.

سنگ آهن مهم ترین ماده اولیه تولید آهن و فولاد می باشد که ۱۰ درصد آن در روش احیای مستقیم و ۹۰ درصد آن در کوره های بلند استفاده می شود که گونه های این محصول بسته به منطقه ای که از معادن آن استخراج می شود متفاوت است.

سنگ آهن بسته به تغییرات و نحوه تشکیل آن در دوران زمین شناسی از نظر فیزیکی و شیمیایی دارای خواص کانی متفاوتی است و به همین دلیل است که چگونگی تشکیل آهن در طبیعت متفاوت خواهد بود. لذا تشکیل کانسارهای سنگ آهن در انواع گوناگونی دسته بندی می شود.

  • کانسارهای رسوبی
  • کانسارهایی که دارای منشا سولفوری بوده و با تغییرات فیزیکی و شیمیایی در آن تبدیل به کانسار آهن می شود.
  • کانسارهایی که محتوای آنها ناشی از حلالیت و خروج ناخالصی های موجود در سنگ با پرعیار شدن آهن ایجاد می شود.

برخی از کانی ها ممکن است از عیار بالایی برخوردار بوده و ولی به دلیل ترکیبات آنها ممکن است در صنعت آهن و فولاد بکار نرود و در نتیجه تعداد محدودی از این سنگ ها مهم و قابلیت مصرف در صنعت آهن و فولاد را دارد. کانی های قابل مصرف در آهن و فولاد نمونه های اکسیدی و سیدریت است که برخی کانی ها در میان اکسیدی به دلیل احیا پذیری کم مستقیم در صنعت آهن بکار نمی رود بلکه بعد از عملیات کلوخه سازی و گندسازی در این صنعت استفاده می شود.

راه های تشخیص سنگ آهن باکیفیت و مرغوب

راه های تشخیص سنگ آهن باکیفیت و مرغوب

سنگ آهن بسته به مواد تشکیل دهنده در آن و عیاری که دارد دارای کیفیت های مختلفی می باشد و در صورتی که سنگ از نرمی زیادی برخوردار باشد برای استحکام بخشیدن و مقاوم نمودن کربن به آن افزوده می شود و این سنگ های آهن که از معادن مختلف استخراج می شود هر نمونه ای در هر معدنی دارای شکل ظاهری متفاوتی می باشد.

سنگ آهن از فراوان ترین عنصر در زمین است که در رده چهارم عنصرها قرار دارد و همچنین ۹۵ درصد این سنگ در صنعت فولاد و آهن بکار می رود. سنگ آهن از نظر کانی به چند دسته تقسیم می شوند مانند:

  • سنگ آهن هماتیت
  • سنگ آهن مگنتیت
  • سنگ آهن زئولیت
  • سنگ آهن لیمونیت
  • سنگ آهن سیدریت

سنگ آهن خالص به طور مستقیم استفاده نمی شود بلکه بعد از دانه بندی شده، کنسانتره و گندله شدن وارد صنعت فولاد می شود که به توضیح آنها می پردازیم.

  • سنگ آهن گرانول یا دانه بندی شده دارای عیار ۵۷ تا ۶۳ درصد است که در اندازه های تا ۳۰ میلیمتر عرضه می شود
  • سنگ آهن کنسانتره بسیار ریز بوده و دارای عیار ۶۷ تا ۶۹ می باشد.
  • سنگ آهن گندله با بنتونیت و دیگر مواد به شکل های کروی تغییر یافته و به آهن اسفنجی تبدیل می شود.

اخذ نمایندگی فروش سنگ آهن در سراسر ایران

اخذ نمایندگی فروش سنگ آهن در سراسر کشور پذیرفته می شود و هدف از پذیرفتن این نمایندگی ها این است که در هر نقطه ای از کشور بتوان این محصول را مستقیم و بدون واسطه و ارزان تهیه نمود که این مراکز با ارتباط مستقیمی که با تولید کننده دارند و با شتاسایی مشتریان به عرضه باکیفیت ترین نمونه ها و رفع نیاز بازار به بهترین نحو ممکن می پردازند.

بهترین سنگ آهن ایرانی در نمایندگی ها در عیار بسیار بالا و کیفیت مطلوب عرضه می شود و به همین دلیل این مرکز در بازار از اعتبار بالایی برخوردار بوده و توانسته رضایتمندی مشتریان را نیز کسب نماید و در نتیجه خرید از این مراکز اطمینان را به مشتری در مورد تولید کننده و کیفیت محصول خواهد داد‌.

سنگ آهن برای اینکه بتواند به عنوان منبع آهن مورد استفاده قرار گیرد باید دارای درصد بالایی از فلز باشد و در حال حاضر سنگی با عیار کمتر از ۲۵ درصد به عنوان منبع آهن در نظر گرفته نخواهد شد مگر اینکه از فرآوری ارزان قیمتی برخوردار بوده یا گسترش ذخیره در حجم زیادی باشد.

بنابراین ارزش سنگ آهن به عوامل مختلفی مانند هزینه استخراج، سهولت فرآوری، حمل سنگ به بازار و … بستگی دارد و سنگ آهن که قرار است مورد فرآوری قرار گیرد باید دارای درصد آهن و دیگر عناصر در آن مشخص باشد و به همین دلیل برخی مواقع برای بدست آوردن مشخصات آن سنگ باید فرآوری شود. هدف از فرآوری سنگ آهن کاهش عیار عناصر مضر و افزایش عیار عناصر آهن و عناصر مفید می باشد.

خرید بدون واسطه سنگ آهن در شرق کشور

خرید بدون واسطه سنگ آهن در شرق کشور خرید سنگ آهن بدون واسطه در شرق کشور انجام می شود که بسیار باصرفه و ارزان بوده و با حذف واسطه ها در این مکان سنگ با بهترین قیمت بدست مشتری می رسد و یکی از مهم ترین مراکز پخش کننده مستقیم در این منطقه از کشور وجود دارد و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

مرغوب ترین سنگ آهن شرق از عیار بالایی برخوردار بوده و کیفیت مطلوب و فوق العاده منحصر به فردی دارد که از این سنگ در تولید آهن و فولاد استفاده می شود و به بهترین روش فرآوری شده و آهن تولید شده از آن نیز بسیار مقاوم و مستحکم است که از نمونه های مرغوب و صادراتی می باشد.

سنگ آهن از نوع آهن فلزی است و ۵ درصد پوسته زمین را تشکیل داده که به طور طبیعی استخراج می شود و در فرم های مگنتیت و هماتیت بوده و یکی از مهم ترین صنایع صادراتی در استرالیا می باشد که بیشتر در سنگ های رسوبی غنی از آهن وجود دارد.

ترکیبات آهن نیز شامل مگنتیت آهن، کربونیل آهن، کلرید آهن، هماتیت آهن، ژئوتیت آهن و سولفات آهن است که برای تولید آهن خام ذوب می شود. این ماده از مهم ترین جزو اقتصاد در کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه است.

آهن در فرم قالب استفاده های به خصوصی داشته مانند لوله و اتصالات و استفاده اصلی آن در تولید فولاد است و فولاد مقاوم، قوی و چند کاره است که مواد افزودنی بکار رفته در فولاد مانند کروم، نیکل، منگنز و مولیبدن بیشتر در فرایند فولاد سازی بکار می رود.

سنگ آهن و آهن ماده اصلی در پروژه های مهندسی و ساختمانی بوده که ۶۰ درصد آهن در ساخت و ساز و حمل و نقل و ۲۰ درصد آن در ماشین آلات و مابقی در تولید ظروف، قوطی، گاز، نفت، تجهیزات و … بکار می رود.

بورس فروش عمده سنگ آهن با قیمت ارزان

فروش عمده سنگ آهن با قیمت ارزان توسط شرکت های پخش و یا تولید کنندگانی انجام می شود که با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را تامین می کنند. در این مراکز بورس انواع سنگ آهن بوده و به دلیل تنوعی که در محصولات آنها وجود دارد همه ی نیازهای مشتریان را پاسخگو می باشند.

به علت گسترش نیاز شرکت های فولادی به سنگ آهن که یکی از مواد اولیه در این عرصه است لذا سرمایه گذاری در عرصه معادن و تولید سنگ آهن و فرآوری آن بیشتر شده و ایران نیز از جمله تامین کنندگان سنگ آهن و صادرات آن به کشورهای مختلف مانند چین می باشد.

چین یکی از بزرگترین مصرف کنندگان سنگ آهن در جهان است و از بزرگترین خریداران این سنگ از کشورهای مختلفی مانند ایران می باشد. در ایران اکثر تولید کنندگان سنگ آهن در اختیار سایت های دولتی است که ۹۰ درصد سنگ آهن کشور را در اختیار دارند مابقی نیز در اختیار شرکت های خصوصی می باشد.

اکثر تولیدات سنگ آهن این شرکت های بزرگ به مصرف صنایع فولاد داخلی مانند ذوب آهن و فولاد مبارکه و … می رسد که سنگ آهن علاوه بر آن به کشورهای مختلف مانند چین و هند صادرات می شود.

سنگ آهنی که در کارخانه فولاد بکار می رود طی فرایندی تبدیل به آهن می شود و در این فرایند ابتدا پودر سنگ آهن از معادن به واحد انباشت و برداشت منتقل می شود و در واحد گندله سازی تبدیل به گندله های پخته کروی شکل شده و سپس در واحد احیا با از دست دادن اکسیژن خود به آهن اسفنجی و بعد از آن در کوره های مخصوص همراه با قراضه ذوب می شود.

ذوب شده فولاد از کوره به واحد متالوژی منتقل شده و بر اساس نیاز مشتری ترکیب شیمیایی فولاد ساخته شده و به در بخش ریخته گری انتقال یافته و تبدیل به شمش های فولاد خواهد شد.

فروش حضوری و غیرحضوری سنگ آهن درجه یک

فروش حضوری و غیرحضوری سنگ آهن درجه یکجستجو..فروش حضوری سنگ آهن درجه یک در خود مراکز انجام شده و فروش غیر حضوری در سایت های فروش آنها انجام می پذیرد که خریداران می توانند بسته به هدف خود به هر یک از آنها مراجعه و خرید کنند که خرید اینترنتی در سایت ها بسیار باصرفه و راحت است چون خریدار می تواند در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی و در محل کار یا منزل خرید کند.فروش حضوری سنگ آهن درجه یک در بازار در مراکز فروش انجام می شود و عرضه غیر حضوری آن در سایت های فروشی انجام می شود که خریداران می توانند در این سایت ها در کمترین زمان ممکن و در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی می توان با چند کلیک خرید نمود.

خرید و فروش سنگ آهن عمده از طریق سایت های فروش نیز انجام می شود که این سنگ دارای گونه های مختلفی است و از نظر شکل بلورین به صورت فلسی، توده ای، دانه ای، شعاعی و نودولار است. سنگ آهن درجه یک از مشخصه یک محصول خوب برخوردار بوده و داری کیفیت مطلوب با عیار بالایی است.

هر چه سنگ آهن از مقدار آهن بیشتری برخوردار باشد و ناخالصی کمتری داشته باشد عیار بالاتری داشته است و قیمت آن نیز بر حسب عیار مشخص می شود و هر چه عیار بالاتر باشد قیمت آن بیشتر است و خریداران در صورتی که بتوانند آن را عمده و بدون واسطه تهیه کنند این محصول ارزانتر و با صرفه تر به دست آنها خواهد رسید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما