فروش انواع سنگ آهن اسفنجی

آهن اسفنجی که به آهن احیای مستقیم نیز معروف است به محصول به دست آمده از سنگ آهن طی فرآیند اکسایش-کاهش مستقیم آهن می باشد که به وسیله گاز طبیعی یا زغال سنگ انجام می شود. در این فرآورده اکسیژن موجود در سنگ آهن حذف شده تا عیار آهن اسفنجی بالا برود.

سنگ آهن اسفنجی کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد و یکی از مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های فولاد سازی به شمار می رود. فروش انواع مختلف این آهن توسط فروشنده معتبر آن در کشور انجام می گیرد و خریداران می توانند بدون واسطه آن را برای آدرس مورد نظر خود درخواست نمایند.

فروش انواع سنگ آهن اسفنجی

درجه فلزی سنگ آهن اسفنجی

درجه فلزی سنگ آهن اسفنجی در فرآیندهای تولید آهن اسفنجی آخرین مرحله تولید این محصول از گندله سنگ آهن می ‌باشد که دارای عیار ۶۷ درصد است و ساختار متخلخل دارد. با استفاده از این فرآیند احیا که توسط گاز طبیعی و زغال انجام می شود. اتم های اکسیژن موجود در آن خارج شده و این مسئله باعث افزایش درجه خلوص سنگ آهن اسفنجی می ‌شود.

از آهن اسفنجی در صنایع فولاد و ریخته گری برای تولید محصولات مختلف همچون بیلت یا شمش و میلگرد استفاده می ‌شود و این به معنای آن است که درجه فلزی بودن این ماده بسیار بالا است. امروزه تولید آهن اسفنجی در واحدهای احیای مستقیم با تکنولوژی مدرن انجام می ‌شود و درجه فلزی آن به طور معمول حدود ۹۵ درصد است که یکی از بهترین مواد برای کوره های قوس الکتریکی است اما در اکثر واحدهای احیای مستقیم در کشور ما معمولا این درصد بین ۸۵ تا ۹۳ می باشد که در نهایت باعث می ‌شود راندمان کوره پایین آید و هزینه‌های تولید فولاد افزایش یابد.

فروشنده انواع سنگ آهن اسفنجی

فروشنده انواع سنگ آهن اسفنجی فروشنده سنگ آهن اسفنجی یکی از مواد اولیه مورد نیاز صنایع فولاد سازی و ذوب آهن را با قیمت مناسب در اختیار این خریداران قرار می ‌دهد تا بتوانند از آن جهت تولید محصولات مختلف استفاده کنند. خریداران عمده این سنگ آهن می ‌توانند مشخصات دقیق این سنگ را مشاهده کرده و از میان انواع موجود گزینه های مورد نظر را انتخاب نمایند.

فروش سنگ آهن اسفنجی به صورت عمده بوده و محصول توسط فروشنده با بهترین وسیله حمل و نقل و در اسرع وقت به آدرس خریداران ارسال خواهد شد تا جهت استفاده در کارخانه به کار رود. ارتباط با فروشنده از طریق شماره تلفن و شبکه های اجتماعی موجود در سایت نیز امکان پذیر است و با این روش های مستقیم خریدار می تواند با پایین ترین نرخ ممکن سنگ آهن اسفنجی را به دست آورده و در نهایت محصولات تولیدی خود را با قیمت تمام شده کمتر تولید کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما