فروشگاه سنگ آهن ایران

فروشگاه سنگ آهن ایران مراکزی می باشند که پس از تولید میلگرد بستر هبلکس در کارخانه اقدام به فروش آن از تولید به مصرف می کنند، این فروشگاه ها شامل مراکز تولیدی این محصول، دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش، و همچنین وب سایت های فعال در این زمینه نیز کار فروش سنگ آهن را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می دهند، و از در دسترس ترین فروشگاه های عرضه سنگ آهن ایران می باشند و قابلیت ارسال کالا و خدمات را به اقصی نقاط ایران دارای می باشند.

فروشگاه سنگ آهن ایران

نگاه کلی بر سنگ آهن کنسانتره

نگاه کلی بر سنگ آهن کنسانتره سنگ آهن کنسانتره درواقع از محصولات جانبی تولید شده از سنگ آهن استخراج شده از معادن این محصول می باشد، و تولید سنگ آهن کنسانتره جهت افزایش عیار سنگ آهن کم عیار انجام می شود، و موجب می شود که سنگ آهن های باطله و بی استفاده وارد چرخه مصرف می شود، سنگ آهن کنسانتره در صنایع ذوب آهن بسیار پر کاربرد می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، و موجب کاهش هزینه ها می شود، زیرا مواد اضافی و ناخالص آن جدا می شود و از این رو هزینه انرژی و زمان کمتری از کارخانجات صرف فرآیند ذوب می شود.

در ایران کارخانه های کمتری تولید میلگرد ضد سایش و آهن کنسانتره را انجام می دهند، زیرا آب، انرژی زیادی برای تولید این محصول نیاز است، و هم چنین امکانات و شرایط محیطی خاصی برای تولید آن مورد نیاز است، پس از تولید این محصول جانبی از سنگ آهن های باطله و دور ریز از آن در صنایع ریخته گری استفاده فراوانی می شود و به طبع استفاده از این محصول جانبی آهن بسیار به صرفه تر خواهد بود.

امروزه استفاده از فولاد در صنعت بسیار فراگیر شده است به همین دلیل تولید آهن کنسانتره نیز رو به افزایش می باشد، و توسط کارخانه های پیشرفته فرآوری این محصول جانبی انجام می شود.

صادرات عمده سنگ آهن ایران

صادرات عمده سنگ آهن ایران صادرات سنگ آهن ایران به صورت عمده توسط شرکت های استخراج کننده این محصول انجام می شود، البته این مراکز جهت فروش بیشتر و گسترده تر سنگ آهن خود در کشورهای دیگر از طریق بازاریابان خود اقدام به بازاریابی و ایجاد بازار مصرف می کنند، و به وسیله دفاتر و نمایندگی های پخش و عرضه خود در این کشورها صادرات عمده سنگ آهن را انجام می دهند.

بازرگانان و تجار بسیاری در ایران اقدام به صادرات سنگ آهن به کشورهای مختلف می کنند، و وب سایت های اینترنتی بسیاری نیز در زمینه صادرات این کالا فعال می باشند. و از شناخته ترین مراکز صادراتی در ایران محسوب می شوند و البته از در دسترس ترین مکان های عرضه و صادرات می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما