فروشنده انواع گندله آهن آندیا

مجتمع آندیا فولاد زنجان در استان زنجان احداث گردیده و یکی از مراکز سرآمد عرضه گنده آهن هستند، که در قسمت اجرای سازه های عمرانی فعالت و تولیدات باکیفیتی دارند، گنده ها برای ساخت آهن بسیار کاربردی هستند که باید از گندله های خام استفاده شود، فروشنده انواع گندله آندیا آن را در تناژ های متنوع و کیفیت بالا و قیمت های مناسب به خریداران این محصول می فروشد.

فروشنده انواع گندله آهن آندیا

ویژگی های گندله آهن آندیا

ویژگی های گندله آهن آندیا همانطور که در بالا اشاره شد مرکز آندیا در زنجان یکی از مراکز سرامد تولید گندله آهن در کشور می باشد که با همکاری متخصصان و سرمایه داران چینی و ایرانی تاسیس و فعالیت مطلوبی دارد، گندله مانند کنسانتره ماده اولیه برای ساخت آهن است که با روش‌های گندله سازی خرد و آسیاب شده و با دانه‌بندی در سایز 0 الی 100 به عنوان خوراک گندله به صنایع عرضه می‌شوند.

در فرآیند احیای مستقیم تولید آهن از گندله خام استفاده می‌شود، کلوخه ها در بیشتر صنایع مختلفی که با سنگ آهن سرکار دارند استفاده می شود، این مواد در کوره بلند به مواد اولیه دستگاه کلوخ سازی می پیوندد و بعد از آسیاب شدن برای استفاده در روش احیا به مواد اولیه گندله سازی می توان آن را اضافه کرد، مهم‌ترین خاصیت گندله‌ها استحکام مکانیکی آنها است، روش‌های گندله سازی دو دسته است و به دو نوع مخروط گندله سازی و روش دیسک تقسیم می شود و بنا به نوع کاربری و استفاده در صنایع مربوطه استفاده می شود.

اصلی‌ترین ماده اولیه ساخت گندله سنگ آهن است که به صورت کنسانتره استفاده می‌شود کنسانتره محصول پر کردن آهن و حذف ناخالصی‌ها از سنگ‌های آهن ها است که با خرد و نرم کردن صورت می گیرد، در کنسانتره کردن با رطوبت 10 درصدی سنگ آهن باید حتما روش خشک سازی صورت بگیرد، برای اینکار مواد مرطوب را با سنگ آهن خشک مخلوط می‌کنند تا ماده اولیه کیفیت لازم را پیدا کند.

گندله‌ها برای داشتن استحکام کافی برای استفاده در کوره بلند و ایجاد مقاومت باید مراحل نهایی تولید و پخت آنها و درنهایت خشک و سرد کردن را بگذرانند تا سهولت در حمل و نقل و تسهیل صورت بگیرد.

راه های خرید گندله آندیا

راه های خرید گندله آندیا همانطور که در بالا گفته شد دو روش گندله سازی داریم که نوع مخروطی آن پس مدت ها جای خود را به روش دیسکی داد که ضعف های روش اول را رفع کرده بود و بیشتر توسط صنایع استفاده شد. گندله آهن آندیا بسیار باکیفیت است که از شرکت آندیا زنجان تولید خوبی دارد، راه های خرید گندله آندیا را از چند طریق حضوری از مراکز فروش و کارخانه ها و از طریق آنلاین می توانید اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما