عرضه کننده نرمه گندله سنگ آهن

عرضه کننده نرمه گندله سنگ آهن با عرضه این محصول به تمامی نمایندگی های فروش سنگ آهن باعث شده است که متقاضیان خرید این کالا بتوانند در هر شهر و منطقه‌ ای به راحتی محصولات مورد نظر را یافت نموده و خریداری نمایند. معمولاً در این مرکز عرضه، گندله آهن اسفنجی در اندازه های متعدد بسته بندی شده و با قیمت های مختلف به فروش می‌ رسد. معمولاً این مرکز فروش محصولات خود را به صورت عمده به مشتریان عرضه می نماید به همین دلیل هم متقاضیان خرید عمده این کالا می توانند با مراجعه به این مرکز محصول خود را خریداری کنند.

عرضه کننده نرمه گندله سنگ آهن

اطلاعاتی مختصر در مورد گندله سنگ آهن اسفنجی

اطلاعاتی مختصر در مورد گندله سنگ آهن اسفنجی گندله سنگ آهن اسفنجی که از احیای مستقیم سنگ آهن تهیه می شود بدون نیاز به ذوب میزان اکسیژن درون آن ها حذف می گردد. معمولاً گندله های سنگ اسفنجی دارای عیارهای بالا به میزان ۶۷ درصد هستند که حاصل آنها آهن های اسفنجی می شوند.

به طور کلی باید بدانید که گندله یعنی گلوله هایی که از نرمه و خرده های سنگ آهن تولید می گردند و اول به صورت خام هستند و سپس در مرحله پخته شدن سفت و سخت می شوند. معمولاً برای احیای این کالا به روش سنتی از دستگاه‌های کوره بلند استفاده می‌گردد که موجب متخلخل ساختن ساختار آهن شده و می‌تواند موجب بالابردن عیار آن ها گردد.

استفاده از این محصولات موجب کاهش ضایعات آهن شده و در نتیجه خطرات زیست محیطی را نیز کمتر می نماید امروزه بیشتر دوستداران محیط زیست به جای استفاده از آهن گندله نرمه آهن اسفنجی را ترجیح می دهند.

این محصولات در صنعت فولاد سازی و برای قطعات ریخته گری از جنس فولاد نیز کاربرد دارد و می‌توان برای احیای مستقیم سنگ آهن از آنها استفاده نمود.

مراکز پخش مستقیم نرمه گندله سنگ آهن

مراکز پخش مستقیم نرمه گندله سنگ آهن در مراکز پخش گندله سنگ آهن فروشندگان با خرید بدون واسطه نرمه گندله از تولید کنندگان آن ها را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مشتریان عرضه می کنند به همین دلیل هم افراد زیادی که قصد خرید بدون واسطه و مستقیم نرمه گندله سنگ آهن را دارند به این مرکزپخش مراجعه می نمایند.

لازم است بدانید که این مرکز به عنوان توزیع کننده اصلی این محصولات در کشور شناخته می‌ شود که با عرضه محصولات مرغوب به تمامی نمایندگی های معتبر فروش سنگ آهن موجب تامین نیاز مشتریان خود در بازار داخلی شده است.

همچنین باید عنوان گردد که حجم بالای تولید نرمه گندله سنگ آهن در کشور توسط تولیدکنندگان این محصولات با استفاده از دستگاه های صنعتی باعث شده است که این کالاها به بازارهای بین‌المللی نیز صادر شوند و برای کشور سودآوری داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما