عرضه مستقیم سنگ آهن شهرکرد

عرضه مستقیم سنگ آهن کاشان با قیمت عمده و حذف واسطه ها از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان پذیر است و  شما مشتریان گرامی می توانید در تناژ مورد نظر این محصول را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

قیمت عمده و مستقیم موجبات فروش خوب این محصول را فراهم نموده است و سود آوری بسیار قابل توجهی را برای تولید کنندگان و فروشندگان اصلی ایجاد کرده است.

عرضه مستقیم سنگ آهن شهرکرد

اطلاعاتی درباره سنگ آهن هماتیت

اطلاعاتی درباره سنگ آهن هماتیتسنگ آهن کدال جزو سنگ های معادن ملایر بشمار می آید و در صنعت سیمان کاربرد دارد. سنگ آهن دارای فلز آهن است و به لحاظ شکل کانی و ظاهری در انواع و اقسام در طبیعت یافت می شوند. جزو مواد اولیه بسیار مهم در تولید فولاد و آهن است.در قدیم الایام می توان گفت در زمان باستان با شکسته شدن و خرد کردن این سنگ پودری حاصل می شد که خاصیت رنگساژی داشت.

هماتیت همان سنگ حدید است که به لحاظ ظاهری اضلاع نامتقارنی دارد و یک سنگ مات بشمار می آید و دارای رنگ سیاه می باشد. حدود هفتاد درصد از آهن تشکیل شده و سی درصد اکسیژن در آن یافت می شود. این سنگ به وفور در معادن یافت می شود و در صنایع مختلف از جمله کشتی سازی و پل سازی، اتوموبیل سازی و… با استفاده از فرآوری هایی که در صنایع  فولاد و آهن روی آن انجام می دهند قابلیت استفاده دارد.

ساده ترین راه خرید سنگ آهن شهرکرد

ساده ترین راه خرید سنگ آهن شهرکرد ساده ترین راه خرید سنگ آهن شهرکرد برقراری ارتباط با مراکز فروش غیر حضوری و کاملا معتبر است و شما مشتریان گرامی می توانید با قیمت عمده و مستقیم در تناژ مود نظر سفارش خود را ثبت نمایید. سنگ آهن شهرکرد را با کیفیت بسیار خوب در تناژ مختلف با قیمت بسیار خوب می توانید در بازار تهیه کنید. سنگ آهن در انواع مختلف اعم از کنسانتره ،میلگرد، شمش، اسلب، لوله و تیر آهن و….با قیمت های مختلف و کیفیت متفاوت در بازار شهرکرد عرضه می شود.

وب سایت جزو آن دسته از مراکز خرید و فروش بسیار معتبر و شناخته شده ای است که می تواند پاسخگوی شما مشتریان در زمینه محصولات مختلفی باشد قیمت فروشنده نازل ترین قیمت ارائه شده در بازار است که به شکل غیر حضوری به شما خریداران محترم عرضه می شود. با برقراری تماس با واحد فروش سایت می توانید یک خرید بسیار مقرون به صرفه و با صرف حداقل هزینه ها را انجام دهید بدون آنکه دچار اتلاف وقت و زمان و خستگی در بازار شوید. در اسرع وقت نیز می توانید سفارش خود را تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما