صادر کنندگان سنگ هماتیت برای عراق

صادر کنندگان سنگ هماتیت برای عراق این سنگ را که با داشتن کیفیت عالی و کاربرد های بسیار مختلف از نمونه های صادراتی می باشد، به کشور های مختلف از جمله عراق صادر می کنند. از این سنگ در کشور عراق برای جواهر سازی و در رنگ سازی استفاده می شود. انواع سنگ هماتیت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و در بهترین شرایط روانه بازار های عراق می شود.

صادر کنندگان سنگ هماتیت برای عراق

3 مورد از مزایای سنگ هماتیت عیار بالا

3 مورد از مزایای سنگ هماتیت عیار بالا یکی از انواع سنگ های پر کاربرد که از نمونه های صادراتی نیز می باشد، سنگ هماتیت است که مزیت های فراوانی دارد و به همین دلیل استفاده از آن بسیار رونق دارد. این سنگ از کانسار های آهن می باشد که از آن برای تولید زیور آلات سنگی زیبا نظیر انواع دستبند ها، گرنبند ها و دیگر زیور آلات استفاده می شود.

این نوع سنگ مات بوده و در رنگ های مختلف نظیر خاکستری، قهوه ای، سیاه و دیگر رنگ ها وجود دارد. این سنگ به نام سنگ خون نیز معروف است. از مزیت های مهم سنگ هماتیت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. محافظت از حیات فرد دارنده این سنگ و تضمین زنده ماندن
  2. بند آوردن خون ریزی و تقویت ساخت سلول های خونی
  3. به رنگ سرخ درآوردن شیشه و بلور

این مزیت ها در قدیم بیشتر کاربرد داشتند. امروزه پودر سنگ هماتیت در رنگ سازی و ضد زنگ استفاده می شود. انواع تراش خورده این سنگ به رنگ آبی بوده و در جواهر سازی استفاده می شود. این سنگ نیمه شفاف و کدر می باشد و به عنوان سنگ زینتی و صنعتی استفاده می شود.

خرید مستقیم سنگ آهن هماتیت

خرید مستقیم سنگ آهن هماتیت تولید انواع سنگ آهن هماتیت برای کاربرد های مختلف که ذکر شد، به صورت انبوه انجام می گیرد تا نیاز بازار های مختلف به این نوع سنگ زیبا و زینتی تامین شود و امکان دسترسی به این سنگ به راحتی فراهم شود. با خرید مستقیم سنگ آهن هماتیت این محصول را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه نمایید و از مزیت ها و کاربرد های مختلف این محصول بهره مند شوید.

انواع سنگ آهن هماتیت به صورت عمده نیز عرضه می شود. سنگ آهن هماتیت در بهترین کیفیت به دست خریداران می رسد و در هر مقدار که مورد درخواست باشسد، این سنگ در انواع مختلف به دست خریداران می رسد. کاربرد های فراوان این سنگ موجب شده تا بازار فروش آن بسیار پر رونق باشد. انواع سنگ هماتیت عیار بالا با مشخصات مختلف به کار گرفته می شوند و از نمونه های این سنگ برای مصارف تزئینی نیز استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما