صادر کننده سنگ هماتیت طبیعی برای عراق

سنگ هماتیت یکی از انواع سنگ های آهن به شمار می رود که دارای رنگ های تیره بوده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد این سنگ ها با عنوان سنگ حدید نیز شناخته می‌شوند، سنگ های هماتیت جزو غنی‌ ترین سنگ های موجود در کشور ایران به شمار می‌روند که از خواص بی نظیری برخوردار می باشند؛ کشور ایران یکی از بزرگترین صادر کنندگان سنگ هماتیت برای عراق شناخته می شود.

صادر کننده سنگ هماتیت طبیعی برای عراق

شاخصه های بارز سنگ هماتیت

شاخصه های بارز سنگ هماتیت جهت شناخت سنگ هماتیت طبیعی، شاخصه های مختلفی معرفی شده است که شما با وجود و کمک گرفتن از این شاخص ها می توانید سنگ های هماتیت مرغوب و درجه یک را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید.اولین شاخصه ای که در خصوص سنگ های هماتیت می توانیم به آن اشاره کنیم، اسامی این محصول می باشد؛ اصولا سنگ های هماتیت را با عناوینی چون شبانگ، خماهن، حدید و غیره نیز معرفی می کنند؛ اگر این اسامی را جایی مشاهده کردید باید بدانید که مربوط به سنگ های هماتیت می باشند.

سنگ هماتیت دارای سختی بین ۵ تا ۷ می باشند، این میزان سختی برای یک نوع سنگ بسیار مناسب بوده و می توان گفت این سنگ، جزو سخت ترین سنگ های تولیدی شناخته می شود؛ رنگ این نوع سنگ ها اکثرا تیره و بین سیاه تا خاکستری می باشد.

از دیگر شاخصه های این محصول که می توانیم به آنها اشاره کنیم، شکل ظاهری این سنگ ها می باشد؛ اصولا سنگ های هماتیت دارای شکلی نامنظم و شکسته می باشند که از گوشه های تیز برخوردار می باشد؛ این سنگ ها اکثرا به صورت لایه لایه می باشند که این موضوع جرو ویژگی های منحصر به فرد آنها شناخته می شود.

مرکز خرید سنگ هماتیت طبیعی

مرکز خرید سنگ هماتیت طبیعی با توجه به بررسی هایی که اخیرا انجام شده است، کشور ایران یکی از بزرگترین کشور هایی است که خرید و فروش سنگ های هماتیت را بر عهده دارد و طبق آمار سالانه، اخیرا خرید و فروش این سنگ ها در ایران با رشد چمد درصدی همراه بوده است.

با توجه به استقبال شگفت انگیزی کخچه از این محصول شده است، امروزه مراکزی جهت خرید سنگ هماتیت طبیعی در سطح کشور راه اندازی شده است که شما به کمک این مراکز می توانید به راحتی سنگ های مورد نیاز خود را خریداری کنید و آنها را مورد استفاده قرار دهید.

اگر قصد دارید خرید این نوع سنگ ها را تجربه کنید اما نمی دانید که چگونه می توان این محصول را خریداری کرد؟ ما روشی را پیش روی شما قرار می دهیم که به کمک آن می توانید به راحتی سنگ های مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ این روش خرید اینترنتی سنگ های هماتیت شناخته می شود که دارای مزیت های گسترده ای می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما