صادر کننده سنگ آهن اولوژیست

سنگ اهن عیار بالا و پایین را دارند که این عیار ها کیفیت ان را مشخص می کنند و عرضه ی سنگ آهن در سراسر جهان وجود دارد، تا خریداران آن ها را بخرند و از آنان استفاده کنند. جالب است بدانید که امروزه کشور های بسیار زیادی در نقاط مختلف جهان در زمینه صادرات سنگ آهن اولوژیست و سنگ آهن عیار بالا در بازار های جهانی فعال هستند. کشور ما یکی از مهم ترین کشور های فعال در زمینه عرضه سنگ آهن به حساب می آید.

صادر کننده سنگ آهن اولوژیست

آشنایی با ویژگی های سنگ آهن عیار بالا

آشنایی با ویژگی های سنگ آهن عیار بالا سنگ اهن ها یکی از مهم ترین تاثیر فرایند های زنجیره ای فولاد ها هستند، زیرا ترکیب سنگ اهن با کیفیت و هزینه ی کمی در فولاد ها باعث می شود که در صنایع خودرو سازی، ساخت و ساز و بخش های مهم و اصلی مصرف کننده ی فولا ها استفاده ی زیادی شود. سنگ اهن های عیار بالا ۵ درصد از پوسته ی زمین را تشکیل می دهند و این سنگ اهن ها به تنهایی استحکام نیست و باید وسیله های دیگری به ان اضافه شود تا استحکام پیدا کند.

در ترکیب عیار های بالا و پایین باعث می شود اختلاف زیاد در موجود ی ها شکل بگیرنند و این عنصر یکی از مهم ترین و فراوان ترین عنصر روی زمین است اهن ها از سنگ اهن ها استخراج می شوند و و این سنگ اهن ماده ی معدنی نیز است، در حدود ۵۰ تا کشور استخراج می شود و هفت تا از کشور های بزرگ حدود سه جهارم کله تولید جهانی را تشکیل می دهد واسترالیا و برزیل دو تا از کشور های مهمه تهیه ی سنگ اهن و صادر کننده ی ان نیز هستند. ما جهار نوع سنگ اهن در جهان داریم شانل سنگ اهن های مگنتیت، هماتیت، لیمونیت و سیئدریت هستند.

عرضه کلی سنگ آهن اولوژیست

عرضه کلی سنگ آهن اولوژیست جالب است بدانید که بیشتر از ۳۰۰ کانی اهن در طبیعت سافت می شود که مهم ترین آن اولوژیست ها هستند و مقدار آهن ها در اینجا به ۷۰ درصد می رسد و شامل مقدار خیلی کمی از آب است، رنگ این سنگ اهن اولوژیست ولی با قطعات بزرگ شامل رنگ های خاکستری و یا مشکی است، ولی قطعات کوچک این سنگ اهن ها شامل رنگ های قرمز و خونی سیر و … است.

بلور های این کانی به صورت لوحه ی نازک یا ضخیم، توده ای، متراکم، ستونی و … است. چگالی این سنگ اهن ها ۵ و یا الی ۶ چگالی دارد و تفکیک شدن این کانی از طریق رخساره ی فلسی و یا حتی ورقه های براق با نداشتن خواص مغناطیسی است

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما