صادرات کلی کنسانتره آهن گل گهر

کنسانتره آهن گل گهر در عین حال که به عنوان ماده اولیه تولید فولاد و آهن مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان گندله ی آهن هم در صنعت فولاد شناخته شده است. توزیع کنندگان کلی محصولات کنسانتره آهن با فروش میلگرد تیرچه 6 متری و کنسانتره آهن به دیگر کشورهای همسایه ایران به رونق اقتصادی کشور کمک بزرگی کرده است‌.

صادرات کلی کنسانتره آهن گل گهر

نکات مهم در انتخاب کنسانتره آهن اسفنجی

نکات مهم در انتخاب کنسانتره آهن اسفنجی

نقطه قوت کنسانتره آهن اسفنجی در میزان ظرفیت تبدیل آهن اکسید شده به آهن اسفنجی است که در طول روز به میزان ۸۰۰۰ تن تولید صورت می گیرد.

عامل مهم دیگری که در انتخاب آهن اسفنجی بسیار موثر خواهد بود، افزایش مستمر در مقدارگوگرد و مگنتیت است و همچنین عامل خنک کننده در کوره‌های اکسیژنی آهن اسفنجی که به عنوان یک عامل مهم و جایگزین در قراضه آهنی به شمار می رود. به بیانی دیگر جایگزینی مناسب برای آهن قراضه ها خواهد بود.

اما مسئله ای که دلیل استفاده همگیر از آهن اسفنجی ها را در صنعت فولاد و ریخته گری واجب اعلام کرده، تحولی بزرگی است که در صنعت فولاد جهت تهیه فولاد بوجود آورده است.

تقریبا در همه روش‌های تولید فولاد استفاده از آهن اسفنجی مقدور می باشد. در نتیجه واحدهای کوچک و بزرگ تولید فولاد در کشور بیشتر تمایل به استفاده از آهن اسفنجی دارند.

همچنین مزایای استفاده از آهن اسفنجی در کوره ها و واحد های احیا نسبت به آهن های قراضه دلیل انتخاب کنسانتره آهن اسفنجی در تولید با کیفیت میلگرد صادراتی تبریز و فولاد به شمار می رود.

مثل درجه خلوص بیشتر کنسانتره ها از قراضه فولادی آهن اسفنجی که به دلیل دارا بودن عناصر مزاحمی چون سولفور و گوگرد پایین تر خواهد بود.

یا اینکه انتخاب کنسانتره در کوره‌های قوس الکتریکی امکان استفاده از ذغال نامناسب و ناخالص را با خصوصیت واکنشی بهتر ایجاد می‌نماید. و یا میزان افزایش بهره‌وری کنسانتره به دلیل اندازه مشخص و یک دست آهن اسفنجی بهره‌وری افزایش می یابد.دلیل اصلی انتخاب کنسانتره آهن اسفنجی در تامین تمامی گندله سنگ آهن طبق پیش بینی از منابع داخلی بازار ایران برای این پروژه امکان پذیر است.

بازرگانی فروش کنسانتره آهن گل گهر

بازرگانی فروش کنسانتره آهن گل گهر گروه بازرگانی کنسانتره آهن گل گهر با هدف ارایه خدمات تخصصی در حوزه استفاده از کنسانتره های آهن در صنعت فولاد به منظور خدمات رسانی به مشتریان در امور صادرات، واردات، ترخیص کالا، مشاوره در امور تولید، تاسیس شد.آنها با تسلط به قوانین مربوط به امور گمرکی و تعرفه ها در کشور و انجام کارهای مشتریان در اسرع وقت در جلب رضایت مشتریان قدمی نو بر داشته اند. همچنین با فروش مواد اولیه صنعت فولاد سازی مثل سنگ آهن، کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در افزایش فعالیت خود کاری بزرگ انجام می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما