صادرات کلی کنسانتره آهن اسفنجی

صادرات کنسانتره آهن اسفنجی به صورت کالی از کشورمان به سایر کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی بسیار افزایش یافته است. این محصول کاربرد گسترده ای در کارخانه های فولادی دارد، به همین دلیل از فروش بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید صادرات کلی کنسانتره آهن اسفنجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، دارای بیشترین سود می باشد و می تواند کمک شایانی به اقتصاد کشور کند و موجب ارزآوری شود.

صادرات کلی کنسانتره آهن اسفنجی

3 نکته درباره کنسانتره آهن اسفنجی باکیفیت

3 نکته درباره کنسانتره آهن اسفنجی باکیفیت کنسانتره آهن اسفنجی از اکسایش-کاهش مستقیم سنگ ‌آهن به آهن توسط گاز کاهنده یا کربن عنصری تولید شده از گاز طبیعی یا زغال ‌سنگ به‌وجود می ‌آید. 

فرآیندهای کاهش مستقیم تقریباً به دو دسته تقسیم می ‌شوند: مبتنی بر گاز و مبتنی بر زغال سنگ. در هر دو مورد، هدف این فرایند، بیرون راندن اکسیژن موجود در اشکال مختلف سنگ آهن (سنگ اندازه، کنسانتره، گلوله، مقیاس آسیاب، گرد و غبار کوره و غیره) است تا بتواند سنگ معدن را بدون ذوب شدن آن به آهن فلزی تبدیل کند.

3 نکته مهم که درباره کنسانتره آهن اسفنجی باید بدانید عبارتند از:

  1. آهن با کاهش مستقیم تقریباً همان مقدار آهن چدن را دارد.
  2. آهن بریکت گونه ‌ای فشرده از آهن اسفنجی است که برای سهولت در ترابری، نگهداری و ذخیره‌ سازی طراحی شده است.
  3. آهن کاهش یافته مستقیم گرم، نوعی آهن اسفنجی است که به صورت داغ و مستقیم از کوره کاهش به داخل کوره قوس الکتریکی منتقل می‌شود و در نتیجه موجب صرفه ‌جویی در انرژی می ‌شود.

قیمت روز انواع کنسانتره آهن اسفنجی

قیمت روز انواع کنسانتره آهن اسفنجی قیمت روز انواع کنسانتره آهن اسفنجی برای صادر کنندگان آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. توجه داشته باشید از فروش این محصول، بیشترین سود را شرکت های صادراتی و بازرگانان به دست می آورند و همین امر موجب شده این محصول از مهم ترین کالا های صادراتی شناخته شود.

این محصول در کارخانه های بزرگ شهرهای ایران از جمله اصفهان، تولید می شود. قیمت کنسانتره آهن اسفنجی علاوه بر تجار و بازرگانان، برای خریدران داخلی نیز اهمیت دارد، چرا که نه تنها در بازار خارجی بلکه در شهر های مختلف کشور به فروش می رسد اما در عرصه صادرات نیز به موفقیت های ویژه ای دست یافته است و به چندین کشور صادر می گردد.

مرکز عرضه ما مرغوب ترین و با کیفیت ترنی نوع این محصول را با قیمت روز به صورت انبوه به برخی از کشور ها صادر می کند. شما نیز اگر در زمینه صادرات آن فعالیت دارید و یا در داخل کشور از این محصول استفاده می کنید، می توانید از راه های ارتباطی موجود، با بخش فروش ما در ارتباز باشید و قیمت روز آن را استعلام بگیرید و سپس سفارشات خود را ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما